تازه های سایت

کد مطلب: 42857
30. مرداد 1399 - 14:54
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در بخش فیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : در پی وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در بخش فیروزآباد عصر امروز میان تعدادی مرد و زن یک نفر کشته و ۶ مرد و یک زن هم زخمی شدند.

او گفت : پس از اطلاع به پلیس، چند تیم از ماموران به سرعت در محل حاضر شده و نسبت به برقراری نظم و امنیت اقدام و به درگیری را خاتمه دادند.

 آمویی افزود: پیش از حضور پلیس یکی از طرفین درگیری که مردی میانسال بود به دلیل اصابت گلوله اسلحه پران زخمی و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: در همین راستا ماموران به سرعت تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان تیراندازی متمرکز کرده و توانستند ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

او از ادامه تحقیقات در این رابطه خبر داد و گفت: پلیس اجازه هیچ‌گونه ناامنی به افراد به بهانه اختلافات شخصی را نمی‌دهد و قاطعانه با مسببان ناامنی و درگیری‌های دسته جمعی برخورد می‌کند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه شما