تازه های سایت

کد مطلب: 4251
17. آبان 1391 - 7:42
سایت گرو به نقل از فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 29 متهم در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان روانه مراجع قضایی شدند.
با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
29 متهم در نهاوند دستگیر شدند

سایت گرو به نقل از  فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 29 متهم در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان روانه مراجع قضایی شدند.

خبرگزاری فارس: 29<br />
 متهم در نهاوند دستگیر شدند

عباس نظری دیروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طی هفته جاری طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی منطقه‌ای توسط کلانتری 11 و پلیس‌های تخصصی شهرستان نهاوند به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح 14 نفر سارق که در زمینه سرقت سیم و کابل برق، آهن‌آلات و منازل فعالیت می‌کردند و همچنین 15 نفر معتاد پرخطر شناسایی و طی عملیات جداگانه‌ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تأکید کرد: در اجرای طرح مذکور 127 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه و همچنین تعدادی اقلام ضد فرهنگی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه بیان داشت: توقیف 152 دستگاه موتورسیکلت و 11 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم و انتقال آنها به پارکینگ و همچنین کشف چند دستگاه موتورسیکلت مسروقه و بلاصاحب از دیگر اقدامات این پلیس در راستای اجرای طرح یاد شده به شمار می‌رود.

نظری با تأکید بر اینکه پلیس نهاوند با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت عمومی به جد مبارزه می‌کند، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

وی در پایان سخنانش از آمادگی شبانه‌روزی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلفن 110 پل ارتباطی و مشارکتی مردم با پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک در طول شبانه‌روز، آن را به این تلفن اعلام کنند.

دیدگاه شما