تازه های سایت

کد مطلب: 42482
2. مرداد 1399 - 8:37
رضا افشار گفت: تعداد ۱۰ نفر از بسیجیان شهرستان با مجموعه اصناف در زمینه بازرسی و نظارت بر بازار همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا افشار، مسئول بسیج اصناف نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما با توجه به وظیفه اداره صمت شهرستان مبنی بر نظارت و بازرسی از بازار، بسیجیان به کمک این اداره آمده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم بازرسی مستمر از اصناف مختلف، بسیج اصناف نیز تعداد ۱۰ نفر از بسیجیان را به اداره صمت معرفی کرده است.

مسئول بسیج اصناف نهاوند افزود: این بسیجیان کمک یار بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف و تعزیرات هستند و از بازار سرکشی و نظارت می کنند.

افشار ادامه داد: با توجه به اینکه بسیج اصناف در شورای نظارت بر بازار اداره صمت حضور دارد آماده هرگونه کمک رسانی به این مجموعه است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بسیج اصناف نهاوند گفت: برای جلوگیری از ابتلا به کرونا تعداد ۵ هزار ماسک رایگان توسط بسیجیان بازار نهاوند تولید و توزیع شد.

مسئول بسیج اصناف نهاوند افزود: همچنین با همکاری خیرین و اصناف نهاوند در راستای اجرای کمک مومنانه در چندین مرحله بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان گفت: در مرحله جدید اجرای رزمایش کمک های مومنانه نیز با نیت خیر اصناف سعی می کنیم بسته های معیشتی را جمع آوری و توزیع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما