تازه های سایت

کد مطلب: 42394
26. تير 1399 - 8:06
مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب با اجرای پویش ها و برنامه های متنوع در فضای مجازی اجرا میشود و در این هفته برای تشویق بانوان به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، انسیه سیف در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی جوانان و بی هویت کردن این قشر اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بیشتر مشخص می شود.

وی اظهار داشت: دشمنان دین با اقدامات و هزینه های فراوان و با استفاده از ابزارهای رسانه ای درصدد اجرای نقشه های شوم خود بر ضد عفاف و حجاب و ارزشهای جامعه هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: امروز وظیفه همه ما گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و مبارزه بر علیه طراحی های دشمنان در این بخش است.

وی افزود: هرساله در هفته عفاف و حجاب برنامه های متنوعی در شهرستان نهاوند اجرا میشد که امسال با توجه به شرایط کرونایی بیشتر برنامه ها در فضای مجازی اجرا میشود.

سیف گفت: برنامه های این هفته با برگزاری پویش ها و برنامه های جدیدی به همراه مسابقات در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه عکس و پویش چادر اولی ها به همراه مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب و انتشار مطالب و عکس نوشته ها با این مضمون از برنامه های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند اظهار داشت: در این هفته غرفه عرضه چادر و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در حوزه علمیه خواهران  نهاوند با تخفیف ویژه در خدمت بانوان است.

وی به دیگر برنامه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم اجتماع عفاف و حجاب امسال برگزار نمیشود و با همکاری خواهران نهاوندی رزمایش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان اجرا خواهد شد.

سیف گفت: با همکاری خواهران بسیجی نهاوند در این هفته توزیع اقلام بهداشتی و فرهنگی و اهدای جهیزیه به افراد نیازمند برنامه ریزی شده است و برای تشویق به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی به همراه اقلام مرتبط با حجاب در شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما