تازه های سایت

کد مطلب: 41762
6. خرداد 1399 - 7:30
شهردار گیان گفت: شهر گیان درلیست شهرهای طرح ملی مسکن قرار گرفته است و تاکنون 550 پروانه در بافت فرسوده این شهر صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: باپیگیری های انجام شده مسئولین شهرستان و کمک مسئولین محلی ،شهر گیان تا کنون حدود 550 پروانه در بافت های فرسوده صادر شده است که ضمن استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و بهره مندی از یارانه حدود 35 میلیونی و کمک نظام مهندسی و کانون کاردان ها و تخفیف فوق العاده تا 60 متر مربع رایگان و تخفیف 40 و 30 و تخفیف 25 درصدی بدلیل کمک به متقاضیان در بحث کرونا و موجب ایجاد انگیزه در همشهریان شده که شهر گیان تبدیل به یک کارگاه ساختمانی شده است.

وی این شرایط را سبب ایجاد و رونق  اشتغال در شهر گیان دانست و گفت: و همزمان با نوسازی بافت فرسوده و بازگشایی و تعریض معابر شده است از مساعدت مدیر کل بنیادمسکن و مدیر بنیاد مسکن شهرستان و سایر مسئولین قدردانی نمود.

شهردار گیان اعلام کرد: شهروندان گیانی که فاقد مسکن هستند در  صورت باز شدن سایت اداره کل راه و شهرسازی اقدام نمایند ولیکن شرایط انرا مطالعه و بعد ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: شهر گیان درلیست شهرهای طرح ملی مسکن قرار گرفته است.

ورودی سراب گیان نهاوند همچنان مسدود است

جلالی همچنین گفت: تا این لحظه مجوزی برای بازگشایی سراب گیان توسط ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا صادر نشده و همچنان ورودیهای سراب گیان مسدود می باشد.

دیدگاه شما