تازه های سایت

کد مطلب: 41327
6. ارديبهشت 1399 - 20:30
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مصاحبه اسماعیلی اصلاً به مذاق مدیران خوش نیامده و تبعات و ترکش‌های زیادی برای هافبک شیرازی در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اواخر سال گذشته باشگاه استقلال در روز‌هایی که هنوز در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد بخشنامه‌ای برای بازیکنان و اعضای کادر فنی خود صادر کرد مبنی بر اینکه بدون هماهنگی با ارگان رسانه‌ای باشگاه حق انجام مصاحبه ندارند.

این بخشنامه طی تمام هفته‌های گذشته مورد توجه اعضای استقلال قرار گرفت، اما در نهایت بدقولی‌ها در انجام تعهدات مالی کاسه صبر تعدادی از آن‌ها را لبریز کرد تا سکوت چند ماهه خود را بشکنند. از جمله این بازیکنان فرشید اسماعیلی شماره ۸ استقلال بود که با صحبت‌های تند نسبت به مدیرعامل جدید و اقدامات احمد سعادتمند مواضع تندی گرفت.

صحبت‌های اسماعیلی بازتاب گسترده‌ای داشت و با مواضع متفاوتی نیز روبه‌رو شد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد این گفتگو اصلاً به مذاق مدیران خوش نیامده و تبعات و ترکش‌های زیادی برای هافبک شیرازی در پی خواهد داشت. از جمله این ترکش‌ها جریمه سنگینی است که باشگاه برای زیر پا گذاشتن قانون ممنوع‌المصاحبه بودن اعضای تیم در نظر گرفته که گفته می‌شود بین ۵ تا ۱۰ درصد کسر قرارداد خواهد بود. جالب اینکه سعادتمند مدیرعامل باشگاه فعلاً ترجیح داده هیچ واکنشی به این صحبت‌ها نداشته باشد تا بعد از گفت‌وگوی مستقیم با برخی بازیکنان و جویا شدن دلیل این صحبت‌ها تصمیمات را اعلام کند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما