تازه های سایت

کد مطلب: 40874
28. اسفند 1398 - 16:28
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین گزارشات تست کرونای ۱۵۵ نفر در این استان مثبت شده‌، ۹۶ نفر بهبود یافته و ۴۳ نفر نیز در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین گزارش‌ها تست کرونای ۱۵۵ نفر در این استان مثبت شده‌ است.

رشید حیدری مقدم بیان کرد: ۴۲ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۵ نفر در #نهاوند، ۲۰ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۱ نفر در کبودراهنگ، هفت نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از ۱۵۵ فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان پس از اقدام های درمانی صورت گرفته ۹۶ تن ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

حیدری مقدم با بیان اینکه ۴۳ بیمار هم اینک در بیمارستان بستری هستند بیان کرد: افراد بالای ۷۰ سال درصد بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را در همدان تشکیل می دهند همچنین ۴۸ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و ۵۲ درصد مرد هستند./ ایرنا

دیدگاه شما