تازه های سایت

کد مطلب: 39645
8. آذر 1398 - 11:36
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار است ویلموتس برود، برانکو قطعاً گزینه مناسبی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهم‌ترین موضوع فعلی فوتبال ایران صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی و بعد هم صعود به جام جهانی است که راه حل‌های متفاوتی برای آن ارائه می‌شود. محتمل‌ترین اتفاق که هیچ عضوی از فدراسیون آن را تکذیب نکرد، آمدن برانکو جای ویلموتس است. در این رابطه با سیدجلال حسینی که کاپیتان تیم برانکو در ۷ قهرمانی پرسپولیس بود و همه جام‌ها را بالای سر برد و اولین بار هم توسط برانکو به تیم ملی دعوت شد، گفت‌وگوی کوتاهی کردیم که در ادامه می‌خوانید:

موافق تغییر سرمربی تیم ملی هستید؟‌
نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، اما هر لحظه باید تصمیم درست بگیریم.

تیم ملی توانایی صعود دارد؟
باید به مرحله بعدی صعود کنیم. زمان کی‌روش در تیم ملی چنین شرایطی داشتیم، اما همه بازیکنان شرایط را درک کردند و حالا هم بازیکنان باید با تمام تمرکز آماده بازی‌های سخت پیش‌رو باشند. اگر یک نفر هم تمرکز لازم را نداشته باشد، نمی‌توانیم صعود کنیم.

برانکو جانشین خوبی برای ویلموتس است؟
در این مورد فدراسیون باید تصمیم بگیرد و در این شرایط حساس باید برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهند. در مورد برانکو هم باید بگویم اگر قرار است ویلموتس برود، برانکو قطعاً گزینه مناسبی است.

وقتی سیدجلال در حال خروج از ورزشگاه بود، پرسیدیم آیا با بازگشت برانکو به تیم ملی بازمی‌گردد یا خیر، که ابتدا تعجب کرد و بعد از لبخندی معنادار گفت: «نه، دیگر برنمی‌گردم»!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما