تازه های سایت

کد مطلب: 39038
20. مهر 1398 - 14:21
در مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان همدان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان همدان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

در این مراسم از خدمات و تلاش های سرهنگ حسن مرادی فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند قدردانی و سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان در این مراسم گفت: در همایش فرماندهان و دیدار با رهبر انقلاب ایشان توصیه های مهمی داشتند و کادر سازی و استفاده از تجربیات سپاه از جمله تاکیدات ایشان به فرماندهان سپاه بود.

وی گفت: سپاه از مردم و در کنار مردم و برای مردم خدمت می کند و با عشق و ایمان به این خدمت افتخار می کند.

مجیدی گفت: در سابقه ۴۰ ساله انقلاب همیشه سپاه در کنار مردم بوده است و در عرصه های مختلف سپاه خوش درخشیده است.

وی افزود: مردم نهاوند در کمک به جبهه مقاومت بسیار خوب عمل کردند و دارای روحیه جهادی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه ما در کشور خودمان‌ محصور نشدیم و نگاه را عمیق تر کردیم و به سمتی بردیم که دشمن در حال توطئه بود افزود: وقتی که دشمن به عراق و سوریه تعرض کرد و می خواست به مرزهای ما برسد این رشادت های رزمندگان بود که در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را زمین‌گیر کرد.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است و با اقتدار و صلابت در منطقه حضور فعالی دارد.

مجیدی با بیان اینکه فرهنگ برگرفته از بسیج و مقاومت امروز به جایی رسیده است که یمن با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است و الان دست برتر را دارد گفت: امروز آمریکا افول کرده است و خارج شدن از سوریه نیز یکی دیگر از نشانه های منزوی شدن امریکایی ها است.

وی خاطر نشان کرد: راهبردهای تعریف شده امریکا در مقابل مقاومت و ایستادگی مردم ایران شکست خورده است.

فرمانده سپاه همدان گفت:امروز مقاومت در منطقه شکست های زیادی بر دشمن وارد کرده است که این‌مقاومت برگرفته از فرهنگ انقلابی و بسیجی ملت ایران اسلامی است.

مجیدی گفت: هرجا‌ نگاه ما انقلابی و جهادی بود موفق بوده ایم که با همان روحیه مقاومت می توان در مسائل فرهنگی و اقتصادی نیز مانند مسائل دفاعی موفق باشیم.

دیدگاه شما