تازه های سایت

کد مطلب: 38895
8. مهر 1398 - 8:30
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سبقت غیرمجاز راننده تریلی در جاده نهاوند - فیروزان و برخورد با نیسان موجب مرگ ۲ تن و مجروح شدن یک نفر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: ساعت ۱۷ روز گذشته خبر یک مورد سانحه فوتی به علت تجاوز به چپ خودروی تریلی در جاده فیروزان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: پس از حضور ماموران پلیس راه مشخص شد که تریلی با شماره انتظامی کرمانشاه با نیسان متعلق به بومی نهاوند برخورد و سه کشته و زخمی بر جا گذاشته است. 

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: جاده نهاوند - فیروزان به طول حدود ۲۵ کیلومتر ۲ طرفه بوده و عملیات عمرانی برای بزرگراه کردن این محور حادثه‌خیز از مهرماه شروع شده است. 

سرهنگ عزیزی روند اجرای طرح را کند دانست و گفت: امسال تاکنون ۱۳ تن در این مسیر کوتاه جان خود را از دست دادند. 

وی بیان کرد: روزانه سه تیم گشتی برقراری امنیت در این مسیر ۲۵ کیلومتری را عهده‌دار هستند که برخی مواقع به چهار تیم افزایش می‌یابد. 

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به تردد خودروهای متعلق به اصفهان، کرمانشاه و  ایلام از جاده نهاوند فیروزان همچنین عبور کامیون و تریلی ها از این مسیر برای عزیمت به مرز خسروی و پرویز خان، این مسیر از جاده‌های پرترافیک استان است.

سرهنگ عزیزی به رانندگان توصیه کرد: با پرهیز از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیرمجاز برای رسیدن به مقصد با صبر و حوصله و رعایت قوانین راهور تردد و رانندگی کنند. 

دیدگاه شما