تازه های سایت

کد مطلب: 38813
1. مهر 1398 - 8:06
مدیر شرکت توزیع نیروی برق نهاوند گفت: اولین نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی جنوب استان در اراضی بین نهاوند و شهر بروجرد آماده بهره‌برداری است و نقش مهمی در تأمین برق ساکنین این منطقه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تأمین برق با استفاده از روش‌های نوین و کاهش آسیب رساندن به محیط‌زیست از اهداف این شرکت است به همین دلیل استفاده از نیروی برق خورشیدی در دستور کار اداره برق قرار دارد.

وی اظهار داشت: اداره برق نهاوند از سرمایه‌گذارانی که قصد مشارکت در این زمینه دارد دعوت می‌کند و با آن‌ها همکاری لازم را خواهد داشت.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق نهاوند گفت: با هماهنگی انجام‌شده و با تلاش‌های کارکنان این اداره اولین نیروگاه خورشیدی جنوب استان همدان در اراضی بین شهرستان نهاوند و بروجرد آماده بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: این نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در روستای جعفرآباد احداث‌شده و آماده افتتاح است که با حضور مسئولان انجام می‌شود.

شیردره اظهار داشت: این نیروگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ۲ میلیارد تومان هزینه اجراشده است که ۵۰ خانوار را تأمین انرژی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از مهرماه قبوض کاغذی مشترکان شرکت توزیع برق نهاوند حذف خواهد شد و همشهریان باقی‌مانده که اطلاعاتشان ثبت‌نشده به این اداره مراجعه کنند.

مدیر شرکت توزیع برق نهاوند افزود: در راستای حذف قبوض کاغذی ۹۰ درصد اطلاعات مشترکان در شهرستان نهاوند جمع‌آوری‌شده است که حذف این قبوض باعث کاهش مصرف کاغذ و کم کردن هزینه‌ها می‌شود.

وی در ادامه به عملیات این شرکت در خصوص پیاده راه کردن خیابان سعدی اشاره کرد و گفت: عملیات اصلاح و بهینه شبکه‌های توزیع برق این خیابان به‌منظور پیاده راه‌سازی ظرف چند روز آینده اجرایی خواهد شد.

 شیردره گفت: در راستای انجام این طرح مبلغ 400 میلیون تومان هزینه خواهد شد که جابه‌جایی یک دستگاه پست هوایی و برکناری یک پست هوایی دیگر، نصب 31 دستگاه چراغ گازی و اصلاح سطح مقطع شبکه‌های فشار ضعیف موجود و افزایش تعداد فیدرها از اهم اقدامات انجام‌شده برای تکمیل این طرح است.

وی در پایان گفت: تعویض 30 اصله پایه چوبی و بتونی 9 متری و 12 متری با پایه‌های بتونی گرد و احداث 2420 متر شبکه فشار ضعیف باهدف تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکین خیابان سعدی از دیگر اقدامات انجام‌شده این اداره خواهد بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما