تازه های سایت

کد مطلب: 38341
24. مرداد 1398 - 8:40
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف گوشت، دارو و آرد قاچاق و غیرمجاز و دستگیری سارق تجهیزات خودرو در چند عملیات پلیس در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکي گفت: اجراي طرح هاي موضوعي به صورت مستمر در دستور کار پليس نهاوند قرار دارد و يگان هاي انتظامي شهرستان بر اساس طرح هاي جامع تدوين شده، اقدامات لازم در اين خصوص اجرايي مي کنند که يکي از مهمترين طرح هاي اولويت دار در انتظامي نهاوند طرح مبارزه با کالاي قاچاق است .

وي افزود: در اين راستا پليس اطلاعات شهرستان در بازديد از 2 واحد صنفي بيش از 6 هزار و 500 عدد قرص قاچاق و غيرمجاز و به ارزش تقريبي40 ميليون ريال کشف و هر 2 واحد صنفي پلمب شدند .
 
ساکي تصريح کرد: پليس آگاهي شهرستان نيز با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي موفق به کشف 78 کيسه 40 کیلویی(3 تن و 120 کیلوگرم) آرد قاچاق به ارزش تقريبي 55 ميليون ريال و دستگيري  يک نفر در اين راستا شدند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با اشاره به اينکه پرونده قضایی در زمینه کالاهاي مکشوفه تشکيل و تحويل مرجع قضایی شده، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف يا موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند .
 
*** خودرو حامل گوشت قاچاق در نهاوند توقيف شد

وی در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان حین گشت زني در يکي از محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه خاور يخچال دار مشکوک و آن را برای بررسي متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسی از این خودرو، 2 تن و 300 کيلوگرم گوشت گاو قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک ميليارد و 900 ميليون ريال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پایان با تشکر از مشارکت شهروندان در تامين نظم و امنيت گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظيفه ملي است و همه بايد برای ريشه کني اين معضل تلاش کنند.

*** دستگیری سارق تجهیزات داخل خودرو

وی همچنین اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو و شکایت مالباختگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دایره پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی سارق شده که در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: طبق بررسی سوابق این فرد مشخص شد سارق دارای چندین فقره سابقه سرقت و معتاد به مواد مخدر است.

سرهنگ ساکی افزود: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و انگیزه خود از این کار را تامین هزینه مورد نیاز برای خرید و استعمال موادمخدر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دیدگاه شما