تازه های سایت

کد مطلب: 38006
14. تير 1398 - 13:08
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: طرح نشاط معنوی همانند سال‌های گذشته در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت بقاع متبرکه در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام فیض‌الله اسدپور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد:  طرح نشاط معنوی همانند سال‌های گذشته در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت بقاع متبرکه در نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح از روز 12 تیرماه در امامزاده مهدی(ع)، شاهزاده محمد(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) و همچنین دو مسجد شهرک طالقانی و مسجد محمدیه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با بیان اهداف اجرای طرح نشاط معنوی افزود: این طرح با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، ارتقای سطح فکری و اعتقادی، تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در جوانان و نوجوانان و در نهایت تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی است.

وی افزود: طرح نشاط معنوی در قالب سه برنامه های اردویی، آموزشی و فرهنگی با مشارکت هیات امنا بقاع متبرکه اجرا می‌شود و هدف آن ارتقای سطح فکری و اعتقادی جوانان و نوجوانان است.

اسدپور افزود: دوره‌های آموزشی که در این طرح اجرا می‌شود شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید قرآن کریم، احکام و رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی به اجرای برنامه‌های اردویی طی برگزاری طرح اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مفرح ما در زمان اجرای این طرح برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی است به گونه‌ای که بقاع متبرکه‌ای که دارای ظرفیت اردویی هستند به عنوان مقصد انتخاب و با حضور مربیان و مبلغان نسبت به برپایی خیمه‌های معرفت اقدام می‌شود و علاوه بر آن شرکت‌کنندگان در سایر برنامه‌های اردویی که به صورت یک روزه برپا می‌شود مشارکت می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: برای اجرای طرح نشاط معنوی هشت مبلغ بومی و اعزامی با این اداره همکاری دارند که برنامه‌های فرهنگی آموزشی و مشاوره ای را در سطح مراکز یاد شده اجرا می‌کنند.

قابل ذکر است که 23 بقاع متبرکه، 19 امام زاده و یک شفاخانه در نهاوند وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما