تازه های سایت

کد مطلب: 37766
18. خرداد 1398 - 8:29
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با اعتبار 500 میلیون تومان مجتمع فرهنگی، ورزشی منطقه پای قلعه شهرستان نهاوند در حال ساخت است که هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،حسن بهرام نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سالیان گذشته با حضور مسئولین استانی و کشوری در منطقه پای قلعه نهاوند با توجه به‌ضرورت انجام کار فرهنگی به سبب بافت قدیمی با حضور مسئولین کشوری و استانی پروژه‌ای تحت عنوان مجتمع فرهنگی پای قلعه نهاوند با ۵۰ میلیون تومان کمک خیری توسط حجت‌الاسلام یونسی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه این مهم طی سالیان گذشته مورد بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولین قرارگرفته شد، گفت: خوشبختانه در این راستا با توجه به پیگیری‌هایی صورت گرفته مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این مجتمع جذب و مراحل ساخت در حال اتمام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: به حمدالله با تلاش مسئولین شهرستان این پروژه بعد از گذشت حدود ۸ سال در هفته دولت سال جاری با حضور مسئولین استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی در منطقه پای قلعه و اطراف آن و توسعه مشارکت و بهسازی نظام آموزش‌وپرورش و رفع تبعیض و توسعه عدالت آموزشی در این منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های کاری به‌عنوان نماینده مردم نهاوند در  مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما