تازه های سایت

کد مطلب: 37754
17. خرداد 1398 - 10:22
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از ارائه آموزش ضمن خدمت به مدت 156 هزار نفر ساعت در بخش‌های عمومی و تخصصی به فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: سال گذشته هر کدام از فرهنگیان نهاوند به طور متوسط 70 ساعت دوره آموزش ضمن خدمت معادل 156 هزار نفرساعت در بخش‌های عمومی و تخصصی فرا گرفتند.

وی گفت: در راستای فرا گرفتن آموزش‌های لازم متناسب با تخصص معلمان سال گذشته 13 هزار و 892 نفر ساعت کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف برای فرهنگیان این شهرستان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: از مجموع 170 هزار نفر ساعت دوره ضمن حدمت و کارگاه آموزشی برای فرهنگیان نهاوند 10 هزار و 280 نفر ساعت آن مربوط به بخش غیر دولتی بوده است.

وی با بیان ضروریات برگزاری دوره‌های ضمن خدمت افزود: یکی از موثرترین و مهمترین منابع سازمان نیروی انسانی می باشد که اگر بتوان آن را به توانمندی رساند لذا سازمان پویا و مجهز به دانش روز می‌شود.

غلامی تصریح کرد: از آنجا که اطلاعات و دانش‌های هر فرد در دوران تحصیل نمی‌تواند تا پایان دوره خدمت کارآمد و اثربخش باشد لذا آموزش در دوران خدمت می‌تواند کیفیت عملکرد را بالا برده و معلمان را به لحاظ علمی به‌روز کند.

وی گفت: خوشبختانه در سند تحول بنیادین به این مساله و به‌روز کردن دانش فرهنگیان توجه خوبی شده و بسترهای لازم برای عملی شدن این مهم فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند در پایان گفت: برای رسیدن به اهداف مد نظر شرکت در برنامه‌های ضمن خدمت یکی از معیارهای ارزشیابی سالانه فرهنگیان است که در صورت اجرای نظام رتبه بندی مساله آموزش مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما