تازه های سایت

کد مطلب: 37627
3. خرداد 1398 - 14:00
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز افراد ناکارآمد باید از مسئولیت کناره‌گیری کنند، گفت: بخش قابل‌توجهی از گرانی‌ها حاصل سوء مدیریت است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جمع جامعه دانشگاهی نهاوند با تبریک فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی عنوان کرد: جنگ تحمیلی یک جنگ نابرابر در همه زمینه‌ها بود چراکه کشور عراق از نظر وسع مالی، تجهیزات نظامی و حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی از ۴۰ کشور، شرایط بهتری داشت.

وی با اشاره به صبر و مقاومت مردم ایران اسلامی در آن دوران گفت: علیرغم همه حمایت‌هایی که از رژیم بعث عراق صورت گرفت پس از ۵۷۸ روز اشغال خرمشهر توسط عراق؛ رزمندگان سپاهی و ارتشی توانستند طی ۲۵ روز با انجام عملیات متوالی و متعدد خرمشهر را از عراق پس بگیرند.

بهرام نیا بابیان اینکه در آن زمان تمام جغرافیای خرمشهر توسط عراق مسدود شده بود به‌نوعی که امکان هیچ‌گونه ارتباطی از زمین و آسمان وجود نداشت، گفت: در این جنگ نابرابر توکل به خدا، همدلی، صداقت و اخلاص رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود.

خط قرمز مردم ایران اسلامی در برابر دشمن نظام و دین است

بهرام نیا در ادامه با اشاره به جنگ نابرابر اقتصادی امروز کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی، گفت: امروز باید از گذشته به‌عنوان یک داشته بسیار مهم برای حرکت به جلو استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز جنگی سخت‌تر از جنگ گذشته داریم با این تفاوت که سازوکار نوین اقتصادی و تبلیغاتی جای توپ و تانک را گرفته است، گفت: لازمه پیروزی در این جنگ همراهی در کنار هم است که البته مردم ایستاده‌اند و باور داریم که بهترین مردم در طول تاریخ مردم ایران اسلامی هستند چراکه باوجود شرایط بسیار سخت بازهم به اصول جمهوری اسلامی پایبند هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز تورم و نوسان قیمت به‌وفور دیده می‌شود اما آنچه یاس دشمن را فراهم کرده پایبندی مردم به‌نظام و انقلاب است، گفت: دشمن می‌داند مردم ایران خط قرمز خود را نظام و دین می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم در شرایط بسیار سخت در حال گذران زندگی هستند، گفت: آنچه برای دولتمردان و قوه قضائیه باید حائز اهمیت باشد درک مردم و فشارهای متحمل به آنها است.

بهرام نیا گفت: امروز تحریم‌ها بر اقتصاد و معیشت مردم تأثیر دارد اما متأسفانه برخی محصولات داخلی که افزایش قیمت داشته‌اند و ارتباطی به تحریم ندارند نشان از سو مدیریت‌ها در سطوح مختلف است.

وی تأکید کرد: لازمه برون‌رفت از تحریم کارآمدی مسئولان است و باید مدیران ضعیف و ناتوان کنار بروند و کار را به افراد کاردان بسپارند تا مردم بیش از این در سختی قرار نگیرند.

لزوم کنترل وضعیت بازار

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز دولت، سازمان بازرسی، تعزیرات و مجلس باید بیش‌ازپیش به بحث کنترل بازار ورود پیدا کنند تا راه برای تداوم گام انقلاب هموارتر شود، گفت: این نوید را به شما آینده‌سازان کشور می‌دهم که با همراهی مردم و مسئولین وضعیت معیشتی مردم بهتر خواهد شد.

بهرام نیا بابیان اینکه بودجه کشور با توجه به مسائل موجود و تحریم‌ها در سه سطح برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: با توجه به تحریم‌های گذشته و تجربه جنگ راه‌های دور زدن تحریم را به‌خوبی می‌دانیم لذا مردم نگران نباشند کما اینکه مسئولین باید توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مناسب در همه زمینه‌ها در سطح شهرستان برای فراهم آوری زندگی هرچه بهتر برای مردم، گفت: ایستگاه دوم راه‌آهن شهرستان نهاوند پس از پایان ماه رمضان با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرک حیدری کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه سد گرین و بزرگ‌ترین کارخانه تولید قند و شکر کشور در شهرستان نهاوند، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی مسئولین شهرستان علی‌رغم مشکلات موجود اقتصادی و ممانعت دولت با تعریف پروژه‌های عمرانی جدید در شهرستان در حوزه‌های مختلف راه و غیره چندین پروژه راه‌اندازی شده که ثمرات آن را در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهید دید./مهر

دیدگاه شما