تازه های سایت

کد مطلب: 37376
4. ارديبهشت 1398 - 21:15
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري 40 سارق در نتیجه اجراي طرح هاي انتظامي در فروردين ماه سال 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ  شا احمد ساکی درگفتگو با خبرنگارما گفت: کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با لحاظ اولويت هاي سال 98 و برنامه ريزي جامع و مدون و اجراي طرح هاي عملياتي و انتظامي موفق شدند در فروردين ماه سالجاری،40 سارق را دستگير و یکصد فقره سرقت را کشف کند.

وي افزود:  در این مدت، ماموران انتظامي شهرستان 81 نفر را در حوزه مواد مخدر، 19 نفر را در ارتباط با قاچاق کالا و22 نفر را در خصوص ساير جرایم دستگير و مقاديری اقلام ضد فرهنگي و قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ ساکي گفت: درحوزه تصادفات هم بحمدلله انتظامي شهرستان عملکرد خوبي داشته و تصادف فوتي درون شهري در فروردين ماه در شهرستان رخ نداده و کارکنان راهور شهرستان با همکاري کارکنان انتظامي، 116دستگاه موتورسيکلت و 93دستگاه خودرو متخلف را توقيف و به پارکينگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان گفت: کارکنان انتظامي شهرستان در سال جاري به صورت ويژه برخورد با مجرمان و متخلفان را درحوزه هاي مختلف از جمله مواد مخدر، قاچاق کالا و برخورد قاطع با سارقان را در دستور کار قرار داده و در اين راستا با استفاده از همه ظرفيت ها تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما