تازه های سایت

کد مطلب: 37360
2. ارديبهشت 1398 - 8:17
فرمانده سپاه نهاوند گفت: کمک‌های غیر نقدی مردم نهاوند در قالب 6 کامیون امروز با حضور مسوولان شهرستان به مناطق آسیب‌دیده از سیل استان لرستان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم نهاوند در قالب 6 کامیون امروز با حضور مسوولان شهرستان به مناطق آسیب‌دیده از سیل استان لرستان ارسال شد.

وی گفت: این کمکها با مشارکت دفتر امام جمعه، فرمانداری، هیات امنا و پایگاه مقاومت مسجد کوی شهید حیدری و میدان میوه و تره‌بار شهرستان نهاوند جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این محموله شامل 500 کیلو برنج، بیش از 50 پتو، انواع البسه، نان، فرش، انواع کنسرو و تن ماهی، روغن ، رب گوجه، قند و چای و دیگر ملزومات مورد نیاز سیل‌زدگان به ارزش تقریبی 75 میلیون تومان است.

وی افزود: با احتساب این کمک‌ها تا کنون هفت مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان به ارزش 460 میلیون تومان به استان‌های لرستان و گلستان ارسال شده است.

مرادی از مردم خواست کمک‌های نقدی و یا غیر نقدی خود را به ویژه در زمینه اجناس و مایحتاج اولیه سیل‌زدگان تحویل پایگاه‌های مقاومت مساجد دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما