تازه های سایت

کد مطلب: 36967
12. اسفند 1397 - 1:31
مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: تا پایان سال آینده با بهره‌برداری از 5 ایستگاه جدید فرستنده تلویزیونی همه مناطق شهرستان نهاوند تحت پوشش سیگنال رسانی دیجیتال قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی دهقان نیری در نشستی با فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند ازجمله مناطقی است که ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه گردشگری و مناطق تفریحی که باید به مردم معرفی شود.

وی اظهار داشت: باید با تولید مستندها و برنامه‌های جذاب مردم را برای حضور در این شهرستان ترغیب کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان افزود: با همکاری خوبی که با مجموعه شهرستان نهاوند داریم درصدد هستیم در ایام نوروز با پخش مستندها و گزارش‌هایی از مراکز تفریحی و سراب‌های نهاوند هرچه بیشتر بتوانیم نهاوند را معرفی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای بهره‌مندی هم استانی‌های محترم از پوشش برنامه‌های صداوسیما در کل استان همدان ۱۴۰ ایستگاه فرستنده تلویزیونی وجود دارد.

دهقان نیری گفت: از این شمار ۷۰ ایستگاه مجهز به سیستم دیجیتال شده‌اند و برای تجهیز دیگر ایستگاه‌ها هم نیازمند اعتبار ویژه هستیم که یکی از این مناطق شهرستان نهاوند است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند ۲۲ ایستگاه فرستنده تلویزیونی فعالیت می‌کنند و تصاویر باکیفیت را در اختیار همشهریان قرار می‌دهند.

 مدیرکل صداوسیمای استان همدان افزود: پوشش سیگنال رسانی دیجیتال در شهرستان نهاوند هم‌اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهرستان را تحت پوش قرار می‌دهد که با همکاری مسئولان این پوشش در پایان سال آینده 100 درصدی خواهد شد.

وی افزود: در سال آینده با راه‌اندازی 5 ایستگاه جدید در نهاوند پوشش 100 درصدی سیگنال رسانی دیجیتال را در نهاوند خواهیم داشت که این امر نیازمند کمک شهرستان نهاوند و تأمین اعتبار لازم برای اجرای این طرح است.

در این دیدار مراد ناصری فرماندار نهاوند هم از وجود ۲۶۴ اثر تاریخی فرهنگی در نهاوند خبر داد و گفت: معرفی این آثار بدون حضور چشمگیر صداوسیما امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: باوجود سراب‌های جوشان و طبیعت بکر و زیبا و ظرفیت‌های فوق‌العاده شهرستان در حوزه گردشگری بایستی نهاوند به‌صورت ویژه به مسافران و گردشگران معرفی گردد.

فرماندار نهاوند افزود: باید بتوانیم هرچه بیشتر نهاوند را در ایام نوروز به گردشگران معرفی کنیم که نیازمند تولید برنامه‌های جذاب و مستندهایی از تاریخ و طبیعت نهاوند است که در این زمینه آمادگی همکاری با صداوسیما را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما