تازه های سایت

کد مطلب: 36926
6. اسفند 1397 - 12:33
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور پررنگ و اثرگذار نیروهای مومن و انقلابی در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی تأکیددارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در جمع پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان نهاوند گفت: سپاه پاسداران به‌عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره برای اجرای وظایف محموله و خدمت به مردم پیش‌قدم است و در طول سال‌های گذشته چه در جنگ تحمیلی و چه در عرصه‌های دیگر این مورد را نشان داده است.

وی اظهار داشت: هرکجا انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در جبهه مقاومت که نیاز بوده سپاه وارد عمل شده است و خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در هرکجا که نیاز باشد سپاه پاسداران ایفای نقش می‌کند و به خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف افتخار می‌کند و همواره آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: سپاه در تثبیت انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و در بعدازآن نیز در همه عرصه‌ها و در بحث صدور انقلاب نیز موفق بوده است و نقش سپاه در انسجام و پررنگ کردن محور مقاومت غیرقابل‌انکار است.

مرادی گفت: جبهه کفر و نفاق با به وجود آوردن داعش درصدد شکست محور مقاومت و حمله به کشورمان بودند که با رشادت‌های مدافعان حرم، کشورهای سوریه و عراق در مقابل داعش پیروز شدند و دشمنان نتوانستند به اهدافشان برسند.

وی بیان داشت: نقشه‌های دشمنان در منطقه با حضور به‌موقع و بااقتدار سپاهیان اسلام همواره با شکست مواجه شده است و هجمه‌هایی هم که توسط دشمنان به سپاه می‌شود به دلیل اقتدار و عزتمندی سپاه است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: با حضور بااقتدار سپاه، فتنه آمریکایی، عربی و عبری با شکست مواجه شد و الآن می‌بینید نیروهای آمریکایی از عراق و سوریه خارج می‌شوند که نشان از اقتدار سپاه است.

وی افزود: علت این پیروزی‌ها وجود نیروی انسانی مؤمن و انقلابی و پای‌کار است که هر جا نیاز باشد باصلابت و اقتدار حاضر می‌شوند و تلاشی جهادی دارند.

مرادی اظهار داشت: نقش بازنشستگان در پیروزی‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی نقشی مهم و اثرگذار است و باید از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور نیروهای انقلابی درصحنه تأکیددارند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: نیروهای انقلابی و ولایتمدار که شما بازنشستگان عزیز نیز از این قشر هستید باید به‌عنوان نیروهای جهادی و باتجربه در عرصه‌ها حضور فعال و اثرگذار داشته باشید.

وی افزود: موضوع مردم‌داری و مردم یاری از دیگر تأکیدات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است که یکی از وظایف مهم همه ما خدمت به مردم است و باید در این بحث هم وارد شویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما