تازه های سایت

کد مطلب: 36849
29. بهمن 1397 - 8:13
امام‌جمعه نهاوند گفت: همه مسئولان و مردم باید به بندبند این بیانیه که مسیر پیشرفت انقلاب را نشان می‌دهد توجه داشته باشند و مسئولان نیز در راستای عمل کردن به موارد مطرح‌ شده در این بیانیه کاربردی باید تلاش فراوانی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب درباره آینده انقلاب اسلامی گفت: بیانیه راهبردی و بسیار مهم ایشان که به مناسبت 40 سال پیروزی انقلاب منتشر شد باید آن را با دقت مطالعه، تبیین و  پس به آن عمل کنیم.

وی افزود: این بیانیه شاخص و چراغ راه حرکت افتخارآمیز انقلاب اسلامی بعد از چهلمین سال پیروزی انقلاب است که کشور را به قله‌های رفیع پیشرفت و معنویت می‌رساند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: در این بیانیه رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به نسل جوان داشتند زیرا آینده انقلاب در دستان جوانان مؤمن و باایمان کشورمان خواهد بود.

وی عنوان کرد: تأکیدات ایشان به نقش جوانان در جامعه نشان می‌دهد که نسل آینده انقلاب باید مؤمن، کارآمد، انقلابی، متعهد و توانمند، باایمان و از لحاظ علمی در سطح بسیار بالایی باشد تا بتواند به مسیر حرکت انقلاب اسلامی تداوم ببخشد.

مغیثی گفت: توجه به مسائلی که جز مهم‌ترین اهداف انقلاب است مانند عزت و امنیت که ثمره 40 سال صبر و مقاومت مردم است از دیگر موارد مهم مورد تأکید در این بیانیه است زیرا در طول این 40 سال دشمن یک روز کشور را آرام نگذاشته و همیشه در حال توطئه بوده است.

وی ادامه داد: نتیجه مقاومت 40 ساله مردم عزیز ایران اسلامی باعث شده  که کشور در زمینه‌های مختلف دفاعی، هسته‌ای، علمی و بسیاری دیگر از عرصه‌ها با وجود همه سختی‌ها رشد کند و به رتبه‌های برتر دنیا برسد.

امام‌جمعه نهاوند اضافه کرد: امروز تنها راه‌حل عبور از مشکلات توجه به نیروهای داخلی و نسل جوان جامعه و نیز مقاومت در برابر دشمنان است.

وی بیان کرد: مسأله امید به آینده نظام اسلامی، معنویت و اخلاق، علم و پژوهش، توجه به نیروهای درونی و اجرای اقتصاد مقاومتی که راه‌حل عبور از بحران‌ها و تحریم‌ها است از دیگر محورهای این بیانیه است که بسیار مهم و راهبردی است.

مغیثی گفت: استقلال، آزادی، عزت ملی و سبک زندگی اسلامی از دیگر نکات مهم مورد اشاره در بیانیه رهبری معظم انقلاب است که بسیار مهم است و با عملیاتی کردن این موارد یقیناً آینده این مملکت در کمال افتخار و عزت رقم خواهد خورد.

وی افزود: همه مسؤولان و مردم باید به بندبند این بیانیه که مسیر پیشرفت انقلاب را نشان می‌دهد توجه داشته باشیم و مسؤولان در راستای عمل کردن به موارد مطرح‌ شده در این بیانیه کاربردی باید تلاش فراوانی داشته باشند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند جلوی پیشرفت‌ها، نفوذ منطقه‌ای و قدرت دفاعی ما را بگیرد و اجازه سازندگی و کارآمدی به انقلاب اسلامی را ندهد ولی با حفظ وحدت، اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و با عملیاتی کردن موارد این بیانیه راهبردی مطمئناً در همه عرصه‌های مورد اشاره پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم داشت و دشمنان باز هم ناکام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما