تازه های سایت

کد مطلب: 36822
25. بهمن 1397 - 15:38
فرمانده سپاه نهاوند گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درهمه عرصه‌هایی که بسیجیان حضور داشتند همیشه موفق بوده‌ و به الگو تبدیل‌شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از تفکر و روحیه بسیجیان هراس دارند چون تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف دشمنان را ناکام کرده است.

وی اظهار داشت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از تشکیل بسیج به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به این نیروی قوی و مردمی بودند چون این نیروی توانمند با استفاده از جوانان مؤمن و شجاع و ولایتمدار همواره بااقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در هر عرصه‌ای که بعد از انقلاب وارد شدیم و روحیه و تفکر بسیجی داشتیم موفق بوده‌ایم و از این به بعد هم باید با حفظ این روحیه و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانیم مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را باقدرت و عزت ادامه دهیم.

وی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده کنیم تا جوانان را جذب بسیج کنیم چون دشمن از بسیج و بسیجیان هراس دارد.

مرادی بیان داشت: بسیج در طول انقلاب در حوزه‌های مختلف چون تحقق اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، مبارزه با معضلات فرهنگی و حضور درصحنه‌های مختلف اقدامات خوبی داشته است که این اقدامات باید ادامه یابد.

وی گفت: نقش ائمه جماعت مساجد و روحانیون به همراه فرماندهان پایگاه‌ها در جذب جوانان به مسجد و اقدامات بسیجی بسیار مهم است و باید در ای بخش تلاش حرکت کنیم.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بسیجیان همواره با روشنگری و بصیرت افزایی نقش مهمی در تاریخ انقلاب داشته‌اند.

وی عنوان کرد: باید از جوانان مؤمن و باایمان و بسیجی در بخش‌های مختلف استفاده شود چون این نیروی انسانی عظیم و کارآمد بسیار راهگشا در مواقع حساس همیشه آماده و پا به کار است.

مرادی اظهار داشت: حضور مؤثر و تأثیرگذار فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مهم است چون دشمنان امروز جنگ نرم و فرهنگی را برعلیه جوانان آغاز کرده‌اند که در این راه باید هوشیار باشیم.

وی در پایان گفت: فرماندهان پایگاه‌ها نسبت به برگزاری کلاس‌های طرح صالحین و جذب جوانان به بسیج همت کنند تا انشا الله باوجود جوانان مؤمن و بسیجی مسیر حرکت پرافتخار انقلاب اسلامی باقدرت تداوم یابد.

 

دیدگاه شما