تازه های سایت

کد مطلب: 36804
24. بهمن 1397 - 8:10
دادستان شهرستان نهاوند با اعلام اینکه موضوع رها سازی غیر قانونی زباله های عفونی نهاوند در مناطق مختلف شهر پیگیری می شود، گفت: با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدهادی مصطفوی در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهر نهاوند که زباله های عفونی بیمارستان ها، مطب ها، آزمایشگاه و درمانگاه های درمانی به صورت غیر قانونی و غیر بهداشتی ریخته می شود گفت: نمی شود مسئولان شبکه بهداشت و درمان مردم را به رعایت بهداشت توصیه کنند اما خود به این موضوع توجهی نکنند.

مصطفوی با بیان اینکه در موضوع دفع زباله های عفونی مشکلی جدی در شهرستان وجود دارد، گفت: قطعا باید به موضوع زباله های عفونی نهاوند رسیدگی شود و اگر مسئولان  بهداشت و درمان در این زمینه مقصر بوده است باید رویه خود را تغییر دهد و اگر کسانی که زباله ها را حمل می کنند در کار خود دچار مشکل هستند، آنها نیز باید رفتار خود را اصلاح کنند.

به گزارش صدای نهاوند که براساس مشاهدات میدانی و در گفت و گو با مسئولان مختلف از جمله دادستان نهاوند با عنوان ‘زباله های عفونی تهدیدی جدی برای سلامت جامعه’ تهیه و در چند روز گذشته دوبار منتشر شده بود بازتاب وسیعی در بین مردم و مسئولان داشت.

دادستان نهاوند نیز با برگزاری جلسه ای و بررسی مستندات و بازدید میدانی با تشکیل پرونده قضایی برخورد با متخلفان زباله های عفونی را در دستور کار قرار داد.

دیدگاه شما