تازه های سایت

کد مطلب: 36243
13. آذر 1397 - 8:47
معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند از اداره صنعت معدن و تجارت درخواست کرد ضمن بازرسی و نظارت بر توزیع گوشت منجمد گوساله نسبت به پیگیری افزایش سهمیه نهاوند و تعداد مکانهای توزیع روزانه گوشت اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند جهت بررسی و مشکلات بازار با حضور  معاونت عمران و برنامه ریزی فرمانداری و مدیران دستگاههای عضو کارگروه تشکیل شد.

ولی اله سیاوش در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند، با اشاره به مشکل کمبود دام زنده و خروج آن از شهرستان بر لزوم انجام بازرسی های بیشتر تاکید و خواستار جدیت بیشتری در برخورد با قاچاق دام زنده در شهرستان شد.

سیاوش گفت: با توجه به اهمیت نصب اتیکت در مغازه ها وفروشگاه ها علی رغم اقدامات انجام شده ،لازم است نظارت بیشتری بر قیمت اجناس اعمال گردد.

وی از اداره صنعت معدن و تجارت خواست ضمن بازرسی و نظارت بر توزیع گوشت منجمد گوساله نسبت به پیگیری افزایش سهمیه نهاوند و تعداد مکانهای توزیع روزانه گوشت اقدام نمایند.

در ادامه جلسه گزارشی از  وضعیت تشکیل جلسات انجام شده در کار گروه تنظیم بازار توسط بخشداران ارائه  و از آمادگی  حضور بازرسان افتخاری  در بازرسی های بازار خبر دادند.

دیدگاه شما