تازه های سایت

کد مطلب: 36115
11. آبان 1397 - 14:07
رئیس اداره برق نهاوند از اجرای مانور عملیات توزیع برق با حضور ۱۸ اکیپ استان همدان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره در جلسه کمیته پدافند غیرعامل نهاوند که با حضور فرماندار شهرستان نهاوند برگزار شد با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت توزیع برق نهاوند در مواجه با بحران‌های احتمالی و شرایط آب هوایی، گفت: ۱۸ اکیپ عملیاتی متشکل از نیروهای فنی و اداری توزیع برق نهاوند، فیروزان، گیان و پیمانکاران معین آماده مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارندگی، باد و طوفان و فصل سرما هستند.

وی بابیان اینکه مجموعه مدیریت برق شهرستان نهاوند آماده ورود به فصل سرما است، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل مانور آمادگی اکیپ‌های عملیاتی استان به استعداد ۱۸ تیم روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه در نهاوند برگزار می‌شود.

در ادامه مراد ناصری فرماندار نهاوند ضمن تأکید بر توجه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل، گفت: همچنان که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در این خصوص می‌فرمایند؛ پدافند غیرعامل یک اصل و نباید هیچ‌گاه از آن غافل شویم چراکه در صورت غفلت از این مهم می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه ما کند.

وی افزود: مراکز حیاتی ما مانند بیمارستان‌ها خوشبختانه دارای برق اضطراری هستند که در مواقع نیاز از آن استفاده می‌کنند.

فرماندار نهاوند گفت: متأسفانه اکثر نانوایی‌های شهرستان در شرایط بحران و اضطراری قادر به پخت نان نمی‌باشند، که باید این مشکل برطرف شود چراکه در مواقع بحران آب‌ونان یکی از نیازهای ضروری برای بقاء است لذا متولیان مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت رفع نواقص موجود اقدام کنند.

وی بابیان اینکه پدافند غیرعامل در برابر هر نوع خطری است و تنها شامل جنگ‌های نوین نیست، گفت: پدافند غیرعامل آمادگی در برابر حوادثی مثل سیل، زلزله و غیره است که در همین راستا آموزش‌وپرورش با همکاری سپاه، هلال‌احمر و دیگر ادارات روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه اجرای مانور زلزله در سطح مدارس شهرستان را در دستور کار دارد که این برنامه به‌صورت نمادین در آموزشگاه فاطمیه برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما