تازه های سایت

کد مطلب: 36089
2. آبان 1397 - 8:55
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پاسگاه جدید انتظامی شهر گیان نهاوند در حال ساخت است که پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده آماده بهره برداری باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار کامرانی صالح در جمع مردم شهر گیان نهاوند، اظهار داشت: در شش ماه گذشته بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است و پلیس فتای استان همدان بیش از ۸۵ درصد جرائم اینترنتی و شبکه های مجازی را کشف کرده است.

وی گفت: پاسگاه جدید انتظامی شهر گیان نهاوند در حال ساخت است که پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده آماده بهره برداری باشد.

وی افزود: فضای مجازی بستری برای توزیع مواد مخدر شده و از این رو آموزش در این حوزه با همکاری پلیس فتا به رویکرد جدی این نیرو تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس در سالجاری علاوه بر مبارزه با مواد مخدر که در این شاخص اقدام جهادی خوبی شده، آموزش در فضای مجازی با همکاری پلیس فتا و حضور در محافل و مجالس را در دستور کار قرار داده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: استفاده بهینه از فضای مجازی برای مقابله با تهدیدهای ناشی از مصرف مواد مخدر و افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، با توجه به تهدیدها در اولویت قرار دارد.

وی بیان داشت: همه مردم می توانند با رعایت نکات ایمنی پلیس را در تامین امنیت یاری کنند و مسائل اجتماعی و امنیتی را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما