تازه های سایت

کد مطلب: 35895
17. مرداد 1397 - 9:07
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: چهارمین دوره معرفی خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت با کسب مقام سوم خبرنگار نهاوندی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدعلی خدارحمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مهدی سهرابی خبرنگار و مدیر پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند در چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت توانست رتبه سوم کشوری را در عرصه خبر به دست بیاورد.
وی گفت: در چهارمین جشنواره ملی تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد بیش از ۱۳۵۰ اثر شرکت کرده بودند.

وی افزود: چهارمین سال است که این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و برای
تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر
معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت در تهران برگزار می شود.
خدارحمی بیان کرد: از دیگر اهداف مهم این جشنواره تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا و هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای
ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه انجام می شود.
وی اظهار داشت: محورهای مهم این جشنواره کشوری و ملی در حوزه ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی با بخش های رسانه ای خبرگزاری‌هاپایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری مطبوعات صدای جمهوری اسلامی ایران
سیمای جمهوری اسلامی ایران و فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی(سروش، بیسفون پلاس، گپ، آی گپ، بله، ایتا، اینستاگرام، لنزور و آپارات می باشد.
وی گفت: بخش نرم‌افزارهای رایانه‌ای اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی تارنماها و محتواهای دیجیتالی وب‌سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه و بخش ویژه: مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوندافزود: مهدی سهرابی مدیر و خبرنگار "پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند از استان همدان موفق شد در چهارمین جشنواره ملی و کشوری ایثار و شهادت در بخش خبر رتبه سوم را کسب کند و در مراسمی لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از دستان آقایان صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد و دکتر شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما