تازه های سایت

کد مطلب: 35714
4. ارديبهشت 1397 - 21:05
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند مطرح کرد
کسب 400 مدال کشوری توسط ورزشکاران نهاوندی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از کسب 400 مدال کشوری توسط ورزشکاران نهاوندی در سال 96 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با بیان اینکه ورزشکاران نهاوندی 400 مدال کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی در سال گذشته کسب کردند، اظهار کرد: سال 96 نهاوند میزبانی مسابقات کشوری در چهار رشته ورزشی، میزبانی مسابقات استانی در 11 رشته ورزشی و همچنین میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی در دو رشته ورزشی جودو و ووشو را عهده‌دار بود.

وی به ساماندهی ورزشکاران در شهرستان اشاره کرد و افزود: سال 96 ورزشکاران نهاوندی در سطوح مختلف کشوری، بین‌المللی آسیایی و جهانی 400 مدال رنگارنگ کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اعلام اینکه 350 مربی شامل 200 آقا و 150 خانم و همچنین 90 داور در ورزش این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: در حال حاضر 9 هزار ورزشکار در قالب 40 هیات ورزشی در شهرستان وجود دارد که در مسابقات مختلف استانی، کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی می‌درخشند.

وی تصریح کرد: رشته‌های جودو، رزمی، فوتبال، کشتی، دوچرخه‌سواری و ووشو در شهرستان از جمله پر‌مدال‌ترین رشته‌ها بوده و تاکنون افتخارات متعددی در مسابقات ملی کسب کرده‌اند.

روزبه بیان کرد: با هدف نهادینه‌کردن ورزش به ویژه همگانی و برای ارتقای سرانه سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در سال 97 این اداره با همکاری هیات‌های ورزشی، 20 همایش پیاده‌روی و 10 همایش دوچرخه‌سواری در کنار میزبانی از مسابقات و دوره‌های آموزشی را در برنامه‌ خواهد داشت.

انتهای پیام /

دیدگاه شما