تازه های سایت

کد مطلب: 34567
29. دى 1396 - 12:56
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند جنگ بزرگ فجر در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند و با همکاری امور فرهنگی و هنری کانون اباصالح (عج) این شهرستان، جنگ بزرگ فجر در نهاوند اجرا می‌شود.

این برنامه شاد و مفرح توسط گروه نمایشی فروغ و با حضور هنرمندان مطرح و پیشکسوت شهرستان نهاوند و همراه با اجرای نمایش طنز «پایان نامه» از دوم تا ششم بهمن در محل تالار اندیشه این شهر واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) نهاوند برگزار می‌شود.

در نمایش که نوشته "رضا کشفی" است و با کارگردانی "صحبت‌الله روشنفکر" بروی صحنه می رود، هنرمندانی همچون "شهریار طاهری"، "محمد سیاوشی"، "حجت چهاردولی"، "مراد سیف"، "صحبت الله روشنفکر"، "رضا کاشفی" و خانم‌ها "سیاوشی و حسینی" به ایفای نقش پرداخته و گروه موسیقی این جنگ شادی را نیز "سلمان قیاسوند"، "علیرضا سیف" و "وحید کیانی" تشکیل می‌دهند.

این برنامه شاد و مفرح صبح ها ویژه مدارس و عصر ها هم از ساعت 17 تا 19 مخصوص خانواده ها خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره 09181501299 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما