تازه های سایت

کد مطلب: 34224
10. دى 1396 - 8:17
کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد:
برگزاری ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف در نهاوند
کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ عنوان ویژه برنامه در حوزه حجاب و عفاف در نهاوند برگزارشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی ترکاشوند از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه توسط روحانیون مستقر نهاوند پیرامون موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

وی افزود: این برنامه‌ها با موضوعاتی از قبیل ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تبیین ضرورت عفاف و حجاب، آثار و فوائد حجاب و عفاف در جامعه، آسیب‌های عدم رعایت حجاب در جامعه، ارائه الگوی مناسب حجاب اسلامی در جامعه امروز بوده که در راستای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و پوشش اسلامی در جامعه و رعایت عفت عمومی اجرا شده است.

ترکاشوند رعایت عفاف و حجاب را تضمین کننده سلامت جامعه دانست و گفت: توجه به این فریضه مهم سبب حفاظت از ارزش وجودی زنان در جامعه می‌شود کمااینکه همه باید توان خود را برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به کار ببرند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند اجرای برنامه‌های دینی، فرهنگی و قرآنی در عرصه عفاف و حجاب را نیازمند یک برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی دانست و تأکید کرد: باید فعالیت‌های پژوهشی در این حوزه دنبال و در ادامه با توجه به نتایج و بررسی‌های انجام شده به اقدامات اجرایی پرداخت.

وی گفت: این برنامه ها طی ۹ ماه اول سال جاری در سطح شهرستان، مناطق محروم، حاشیه و روستاهای نهاوند برگزار شد.

دیدگاه شما