تازه های سایت

کد مطلب: 33983
21. آذر 1396 - 11:04
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: فرامرز سماوات به عنوان سرپرست هیات کشتی شهرستان نهاوند معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به تغییرات در هیات کشتی شهرستان نهاوند اظهار کرد: فرامرز سماوات به عنوان سرپرست هیات کشتی شهرستان نهاوند معرفی شده و هیات کشتی استان باید حکم نهایی این مربی باسابقه و با تجربه را صادر کند.

وی با بیان اینکه استعدادهای کشتی نهاوند بارها قدرت خود را به رخ حریفان داخلی و خارجی کشیده و در برخی شرایط کشتی نهاوند از کشتی مازندران که مهد کشتی است هم پیشی گرفته، افزود: کشتی همچون فوتبال دارای استعدادهای پرشمار در حاشیه شهر نهاوند است که باید در راستای فعالیت آنان در سطح حرفه‌ای برنامه‌ریزی لازم را داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به مراسم افتتاحیه مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند، راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج را مهمترین اولویت پیش روی این مجموعه خواند.

وی اضافه کرد: مجمع خیرین ازدواج راهی برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت است و سمن‌ها باید در زمینه مسکن جوانان هم فعال شوند.

روزبه افزود: ازدواج جوانان و راه‌اندازی دفتر خیرین ازدواج بحث مهمی است که اداره ورزش و جوانان جلسه هم‌اندیشی را با حضور نهادهای ذی‌ربط برای شناسایی خیرین برگزار کرده است.

وی افزود: خیرین امر ازدواج می‌توانند در حل بسیاری از مشکلات جوانان در حال ازدواج و در تسهیل ازدواج جوانان تأثیرگذاری مثبتی را از قبیل شروع زندگی شامل تهیه جهیزیه، برپایی مراسم عقد و عروسی، مشاوره قبل از ازدواج توسط وکلا و روانشناسان و ایده ها و اندیشه‌های جدید در حوزه ازدواج جوانان به وجود آورند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما