تازه های سایت

کد مطلب: 33955
19. آذر 1396 - 8:59
گروه تروریستی داعش در یک ماه گذشته با وارد کردن ضربات مهلک به عناصر تروریستی جبهه النصره، ۲۹ شهرک را در شمال استان حماه به اشغال درآورده است.

به گزارش پایگاهه خبری گرو به نقل از مشرق، شمال استان حماه در ۴۸ ساعت گذشته به صحنه درگیری های سنگین میان گروه های تروریستی جبهه النصره و داعش تبدیل شده است؛ ۲۰ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و ۱۵ تن از تروریست های داعش در جریان این درگیری ها کشته شده اند.

عناصر تروریستی داعش پس از درگیری های سنگین با تروریست های جبهه النصره موفق شدند مواضع خود را شهرک های «ابو حبه، ابو عجوه و ویلج بن هدیب» تثبیت کنند و در حال حاضر از محور شمالی استان حماه فقط ۶ کیلومتر با مرزهای استان ادلب فاصله دارند.

گروه تروریستی داعش در یک ماه گذشته با وارد کردن ضربات مهلک به عناصر تروریستی جبهه النصره، ۲۹ شهرک را در شمال استان حماه به اشغال درآورده است؛ «سورج، طوال الدباغین، ابوخنادق، ابومرو، علی و عطشانه» از جمله شهرک های مهم به شمار می آیند که به اشغال گروه تروریستی داعش درآمده است.

**برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در کمین جدیدی که گروه تروریستی داعش در حومه شهرک «ابوعجوه» ترتیب داد حدود ۳۸ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره کشته شدند؛ «ابو اللیت الصنعانی» از فرماندهان ارشد نظامی جبهه النصره در جریان درگیریها با تروریست های داعش در شمال استان حماه کشته شده است.

گروه تروریستی جبهه النصره پس از متحمل شدن شکست های سنگین در محورهای مختلف شمال استان حماه، نیروهای جدیدی را از سمت مناطق جنوبی استان ادلب برای دفع حملات تروریست های داعش به منطقه اعزام کرده است.

در هفته های گذشته اختلاف میان گروه تروریستی جبهه النصره با سایر گروه های تروریستی (احرار الشام و جند الاقصی)  به دلیل شکست های سنگین در شمال استان حماه تشدید شده است و همین مسئله نبردهای میدانی را تحت تاثیر قرار داده است.

**برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، از محور شمالی شهرک السعن خبر می‌رسد، سرعت عملیات کند شده و نیروهای جبهه مقاومت با احتیاط در حال پیشروی به سمت شهرک های « شاکوسیه و الرهجان» هستند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در جدیدترین تحولات میدانی با پشتیبانی جنگنده های روسی موفق شدند شهرک های «ام خزیم، بلیل» و ارتفاع «بلیل» را پس از درگیری های سنگین در جنوب استان ادلب به کنترل خود درآورند.

با آزادسازی این مناطق، نیروهای جبهه مقاومت بر شهرک های «شطیب، رویضه و المشرفه» اشراف کامل پیدا کردند؛ در جریان این عملیات ۳۰ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره کشته و زخمی شدند و ۵ تن دیگر توسط نیروهای جبهه مقاومت بازداشت شدند.

دیدگاه شما