تازه های سایت

کد مطلب: 33929
18. آذر 1396 - 7:51
یکی دیگر از سرنشینان خودرو سمند که بر اثر برخورد با تیر چراغ برق باعث آتش گرفتن خودرو شده بود در بیمارستان جان باخت تا تعداد کشته های این تصادف به سه نفر برسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ رضا عزیزی فرمانده پلیس راه استان همدان با اشاره بارش برف در استان همدان، اظهار کرد:‌ با آغاز بارش از ساعت 6 صبح و لغزنده بودن جاده‌ها اما خوشبختانه شاهد تصادفی نبوده‌ایم، ضمن اینکه امیدواریم رانندگان ایمن رانندگی در نظر داشته باشند تا شاهد اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه دیروز یک تصادفی فوتی در محور نهاوند رخ داد، گفت:‌ در محور  برزول به روستای فارسبان نهاوند شاهد فوت دو نفر از سرنشینان خودرو سمند بودیم.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه در این حادثه خودرو سمند از جاده منحرف شده و به تیر برق برخورد کرد و در اثر فشار قوی بودن برق و برخورد با خودرو، دو نفر از سرنشینان جان باختند، افزود:‌ در این حادثه دو نفر از سرنشینان به دلیل نداشتن کمربند از خودرو به بیرون پرت شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه دختربچه تقریباً چهار ساله در کف ماشین افتاده بود و راننده نیز به دلیل قفل شدن در خودرو در آنجا گیر کرده و آنها در اثر واژگونی خودرو جان خود را از دست می‌دهند.

بعد از گذشت دو روز از این حادثه متاسفانه با خبر شدیم که یکی دیگر از سرنشینان سمند در بیمارستان جان خودرو را از دست دادند تا تعداد کشته های این سانحه به 3 نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما