تازه های سایت

کد مطلب: 33605
26. آبان 1396 - 16:34
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: افزون بر 10 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان در سه روز نخست پس از وقوع زلزله در غرب کشور، به استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی با اعلام این خبر گفت: این کمک ها شامل 130 میلیون ریال وجه نقد و دیگر مایحتاج اولیه به ارزش بیش از 870میلیون ریال در قالب هفت دستگاه کامیون و تریلر و هشت دستگاه نیسان به کرمانشاه ارسال شده است.

وی گفت: اقلام ارسالی این شهرستان به مناطق زلزله زده شامل دهها تن سیب درختی، 440 عدد چادر، 800 تخته پتو، 10 هزار قرص نان لواش، خرما، انواع کنسرو و تن ماهی، البسه، دارو، لوازم بهداشتی و آب معدنی است.

شهبازی با اشاره به نزدیک بودن نهاوند به استان کرمانشاه، افزود: از این رو از همان روز اول وقوع زلزله مردم و موسسات دولتی و غیر دولتی شهرستان به صورت خودجوش کمک های غیر نقدی خود را با هماهنگی هلال احمر به مناطق زلزله زده ارسال کردند و هم اینک شاهد افزایش کمک ها هستیم.

وی افزود: با احتساب کمک هایی که از سوی گروه های مختلف مردمی و یا موسسات به مناطق زلزله زده ارسال شده، تا کنون دهها میلیارد ریال از سوی مردم این شهرستان اقلام اولیه به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله زده هلال احمر و ستاد مدیریت بحران است، لذا باید افراد و یا موسساتی که اقدام به جمع آوری کمک می کنند، از هلال احمر مجوز دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما