تازه های سایت

کد مطلب: 33061
21. مهر 1396 - 15:53
امام‌جمعه نهاوند گفت: ملت و دولت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا خواهند ایستاد و آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند یا نشوند و هر کاری بکنند دولت و ملت امروز متحد در برابر آن‌ها ایستاده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکا دشمن اصلی و شماره یک ملت ایران است چون دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی تمامی ندارد و از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

 وی اظهار داشت: آمریکایی‌های باید از ایران عصبانی باشند میلیاردها دلار خرج کردند تا خاورمیانه بزرگ تشکیل بدهند و اسرائیل را حفظ کنند و همه کشورها را به آشوب کشیدند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها داعش و تکفیری‌ها را تجهیز و به جان مردم انداختند که با ورود کشورمان و سپاه نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد بنابراین به این اظهارات در مورد سپاه می‌پردازند.

وی عنوان کرد: امام راحل در مورد سپاه می‌فرماید؛ اگر سپاه نبود کشور نبود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه می‌فرمایند؛ حرف‌های کینه‌توزانه دشمن در مورد سپاه به خاطر اقتدار سپاه و نقش آن در منطقه است.

مغیثی گفت: مردم ایران اسلامی و مسئولان ما به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی ندارند چون آن‌ها در طول انقلاب اسلامی از انواع ترفندها برای سرنگونی نظام مقدس اسلامی استفاده کرده‌اند ولی به برکت وجود رهبری شجاع و آگاه و حضور همیشه درصحنه مردم، ناکام مانده اند و از این به بعد نیز موفق نخواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: ملت و دولت در برابر زیاده‌خواهی و تهدیدات آمریکا خواهند ایستاد چون مردم ایران اسلامی از اول انقلاب با این تهدیدات مواجه بوده‌اند ولی همچنان باقدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و نباید به این حرف‌ها اعتنا کرد.

وی بیان داشت: در قضیه برجام آمریکایی‌ها حتی توافقاتی را که خودشان پای آن را امضا کرده‌اند قبول ندارند و پیمان‌شکنی می‌کنند.

مغیثی گفت: اگر آمریکا از برجام خارج بشود یا نشود و هر توجیهی بیاورد و ایران را متهم کند؛ دولت و ملت امروز متحد در برابر موضع آنها ایستاده اند.

وی بیان داشت: مردم و جناح‌های مختلف کشور در برابر آمریکا و تهدیدات دشمن با یکدیگر وحدت دارند و اظهارات مقامات آمریکایی باعث وحدت بیشتر مردم با یکدیگر شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان هم به وحدت مردم کشورمان اعتراف کرده‌اند و باید با ایجاد وحدت در مقابل دشمنان انقلاب بایستیم و نقشه‌های دشمنان را بشناسیم و به‌فرمان رهبر انقلاب عمل کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها منشأ اصلی درگیری‌ها در خاورمیانه هستند و جهان اسلام را به جان هم انداخته‌اند و با تجهیز داعش ملت‌های مسلمان را به خاک و خون کشیده‌اند.

مغیثی گفت: باید با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و حفظ وحدت پاسخ محکمی به توطئه‌های آمریکایی ها بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما