تازه های سایت

کد مطلب: 32285
3. شهريور 1396 - 12:31
نماینده استان همدان در شورای عالی استانها درنشست پایانی اعضای شورای عالی استانها به تشریح مشکلات مختلف شهرستان نهاوند در استان همدان پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری گرو، اصغرجهانیان درنشست پایانی اعضای شورای عالی استانها اظهارداشت: فراهم نبودن زیر ساخت های صنعت و تولید در شهرک های صنعتی در شهرها، کمبود نقدینگی، بروکراسی اداری باعث رکود صنعت و تولید در استان همدان و شهرستان نهاوند شده است .

نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها افزود: ترافیک و وجود بافت فرسوده بزرگترین مشکلات شهری نهاوند هستند که جز با جدا سازی بافت سنتی و تاریخی  شهر از بافت نو امکان پذیر نمی باشد .

وی رها سازی نخاله های ساختمانی در اراضی شهری را نمونه تعرض به این اراضی داست و گفت: این اقدام طبیعت بکر نهاوند را تبدیل به یک زباله دان می کند که هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر زیبایی به آن آسیب می زند .
 
جهانیان نبود پزشک متخصص را از دیگر مشکلات این شهر عنوان کرد و بیان داشت:  بیمارستان آیت الله قدوسی برطرف شود .
نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها  با انتقاد از وضعیت بد جاده های این شهرستان عنوان کرد:  جاده های غیر استاندارد بلای جان مردم شده است مین و بهسازی این مسیر ها از نیازهای اصلی شهرستان نهاوند است .
وی کم بود فضای کتابخانه ای را آفتی برای توسعه داسنت و تصریح کرد: با وجود مردم کتابخوان شهرستان نهاوند اما فضای لازم کتابخانه ای وجود ندارد و بسیاری از روستاها از داشتن کتابخانه محروم هستند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما