تازه های سایت

کد مطلب: 32158
25. مرداد 1396 - 19:51
این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اسمارت‌فون‌ها، شارژدهی باتری گوشی است. اکثر ما به دنبال محصولی می‌گردیم که باتری غول‌آسایی داشته باشد و بتواند در یک استفاده نرمال حداقل یک روز را دوام بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اسمارت‌فون‌ها، شارژدهی باتری گوشی است. اکثر ما به دنبال محصولی می‌گردیم که باتری غول‌آسایی داشته باشد و بتواند در یک استفاده نرمال حداقل یک روز را دوام بیاورد.

به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار از لحاظ شارژدهی باتری را به شما خوبان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.

1- سامسونگ گلکسی S8 پلاس

S8 پلاس از یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. سخت‌افزار بهینه و 10 نانومتری نیز سبب شده تا این موبایل از نسل‌ قبلی بهتر عمل کند و اگر شما استفاده ترکیبی از گوشی داشته باشید٬ می‌توانید تا 1.5 روز با این دستگاه سر کنید. رابط کاربری بهبودیافته سامسونگ و اندروید 7 موجب شده تا فشار زیادی روی چیپست نیاید و (برخلاف گذشته) باتری بیش‌ازحد مصرف نگردد.

فن‌آوری‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم هم در این موبایل گنجانده شده‌اند. اگر شما رزولوشن صفحه‌نمایش را تا +HD پایین بیاورید٬ به‌تبع عمر باتری نیز افزایش می‌یابد و همین به ما جرات می‌دهد تا بگوییم «طول عمر باتری این مدل٬ فوق‌العاده است».

قیمت: دو میلیون و پانصد هزار تومان

2- وان‌پلاس 5

یکی از مواردی که موبایل‌های وان‌پلاس به‌خاطر آن مشهور هستند٬ طول عمر بالای باتری آن‌هاست. شرکت مذکور با بهره‌گیری از نرم‌افزاری بسیار ساده و صدالبته کم‌مصرف٬ این امکان را به شما داده است که تا ساعت‌ها از موبایل خود استفاده کنید. اما قضیه در وان‌پلاس 5 کمی فرق می‌کند. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز شده است. این چیپست براساس معماری 10 نانومتری ساخته شده و همان‌طور که شاید بدانید٬ این‌طور پردازنده‌ها خیلی‌ کم‌مصرف هستند و نسبت به نسل قبلی خود بسیار بهبود یافته‌اند.

اما ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند که باعث عمر باتری شگفت‌انگیز این مدل شده‌اند. پنل این محصول رزولوشن فول اچ‌دی دارد و مثل روز روشن است که این‌ صفحه‌نمایش‌ها مصرف بسیار کم‌تری نسبت به رزولوشن‌های QHD یا 4K دارند. شما با بهره‌گیری از این گوشی می‌توانید تا 11 ساعت به وب‌گردی بپردازید و حدود 19 ساعت (روی خط 3G) مکالمه کنید. تکنولوژی شارژ سریع وان‌پلاس (Dash Charge) در این مدل حضور دارد و وان‌پلاس 5 را کم‌ و بیش در 60 دقیقه شارژ می‌کند.

قیمت: یک میلیون و نهصد هزار تومان

3- سامسونگ گلکسی (A7 (2017

سری A سامسونگ یک پله بالاتر از خانواده J ‌قرار می‌گیرند و ازنظر طراحی کم‌ و بیش همانند سری S هستند. اما این مدل به‌خاطر طراحی یا امکانات جانبی‌اش به لیست ما دعوت نشده٬ بلکه به‌خاطر باتری غول‌آسایش مهمان لیست «بهترین اسمارت‌فون‌ها با طول عمر بالای باتری» شده است. سامسونگ با افزایش ضخامت این دستگاه٬ (خوشبختانه) ظرفیت باتری را نیز افزایش داده است. 3600 میلی‌آمپرساعت ظرفیتی بسیار بالاست و در کم‌تر اسمارت‌فون میان‌رده‌ای دیده می‌شود. اگر استفاده ترکیبی از گوشی داشته باشید٬ قادر هستید که تا 1.5 روز با این محصول کار و همچنین کلی بازی کنید!

قیمت: یک میلیون و چهارصد هزار تومان

4- شیائومی Mi 5s Plus

این مدل از صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و سخت‌افزاری (نسبتا) کم‌مصرف بهره می‌برد و همین موجب شده تا مصرف باتری به‌طور قابل توجهی کاهش یابد. باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی آن هم در نمایشگری 5.7 اینچی بسیار عالی تلقی می‌شود و اگر استفاده ترکیبی از گوشی داشته باشید٬ می‌توانید تا 2 روز با این گوشی کار کنید. فن‌آوری شارژ سریع نیز به‌کمک این مدل آمده‌ تا بتوانید در زمان صرفه‌جویی کنید.

قیمت: یک میلیون تومان

5- سامسونگ گلکسی (J7 (2017

این محصول از یک باتری غول‌آسا (3600 میلی‌آمپرساعت) سود می‌برد که به‌خوبی جوابگو است. شما اگر از کاربران حرفه‌ای هم باشید٬ این موبایل یکی از بهترین باتری‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد و ساعت‌ها یار و یاورتان است. وجود نمایشگر فول اچ‌دی و سیستم‌عامل اندروید نوقا سبب شده تا این موبایل بیش‌ از پیش در مصرف‌ باتری بهینه باشد و پرخوری نکند!

قیمت: یک میلیون تومان

6- ایسوس ذن‌فون 3 مکس

بارزترن ویژگی ذن‌فون 3 مکس٬ ظرفیت باتری آن است. یک باتری با حجم 4130 میلی‌آمپرساعت در این اسمارت‌فون گنجانده شده که آن را در زمینه طول عمر باتری٬ فوق‌العاده می‌کند! صفحه‌نمایش اچ‌دی هم کمک شایانی به تحقق این امر کرده است و نباید از نقش موثر چیپست کم‌مصرف مدیاتک نیز به این راحتی‌ها بگذریم. اگر این موبایل را در حالت استندبای بگذارید٬ تا 30 روز زنده می‌ماند و از حال نمی‌رود! شما با این گوشی می‌توانید تا 20 ساعت به مکالمه (به‌صورت مداوم) بپردازید.

بهترین گوشی‌ از لحاظ باتری

قیمت: ششصد و هشتاد هزار تومان

 

7- ال‌جی X Power

بالاخره یکی از گوشی‌های ال‌جی در لیست ما حضور پیدا کرد. ظرفیت باتری این مدل 4100 میلی‌آمپرساعت است که باتوجه به مجموعه سخت‌افزاری کم‌مصرف و نمایشگر اچ‌دی کار گذاشته شده در این محصول٬ باید بگوییم که طول عمر باتری فوق‌العاده است و هر کاربر با هر استفاده‌ای را راضی می‌کند. فن‌آوری شارژ سریع کوآلکام نیز در این موبایل حضور دارد تا X Power در مدت‌زمان کم‌تری نسبت به رقیبانش شارژ شود. 

بهترین گوشی‌ از لحاظ باتری

قیمت: پانصد و پنجاه هزار تومان

دیدگاه شما