تازه های سایت

کد مطلب: 32125
23. مرداد 1396 - 23:12
نیروهای تحت فرمان سرتیپ سهیل حسن در حال تثبیت مواضع در این شهرک هستند و درگیری‌ها در حومه جنوبی آن ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات از جنوب استان رقه به سمت شمال استان حمص موفق شدند پس از درگیری های سنگین  و نفس گیر ۴ ساعته، شهرک راهبردی « الکوم» را از لوث وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

نیروهای تحت فرمان سهیل حسن در حال تثبیت مواضع در این شهرک هستند و درگیری ها در حومه جنوبی این شهرک ادامه دارد. در صورت تثبیت و پاکسازی کامل این شهرک، گروه تروریستی داعش در استان های حمص و حماه در آستانه محاصره کامل قرار می گیرد.

 

نیروهای عملیاتی درصدد هستند از محور جنوبی این شهرک به سوی شهرک راهبردی الطیبه پیشروی کنند؛ در صورتی که نیروهای سوری و مقاومت بتوانند از این محور خود را به شهرک الطیبه برسانند، تروریست ها به طور کامل در دو استان حمص و حماه، محاصره می شوند.

در حال حاضر فاصله نیروها از حومه جنوبی شهرک الکوم با شهرک الطیبه حدود ۷ کیلومتر است.

 

از سویی دیگر نیروهای مستقر در شمال شهر السخنه هم درصدد هستند خود را از این محور به شهرک الکوم برسانند؛ فاصله این نیروها هم از شمال شهر السخنه با شهرک طبیه ۱۹ کیلومتر است.

به گزارش مشرق، عملیات آزادسازی شهرک الکوم از ظهر امروز آغاز شد و ابتدا شهرک های « بخیران، العریقه و عثمانیه» پاکسازی شدند و نیروها به سمت شهرک الکوم پیشروی کردند. در جریان درگیری ها، گروه تروریستی داعش تلفات سنگینی را متحمل و ۷۵ تن از نیروهایش کشته و زخمی شدند.

دیدگاه شما