تازه های سایت

کد مطلب: 32024
14. مرداد 1396 - 15:50
مربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ کشور گفت: بازی کردن دو فوتبالیست کشورمان در مقابل نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی اقدامی عجیب، خارج از عرف و محکوم‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اقدام عجیب مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن تیم ملی کشورمان در بازی کردن در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا واکنش‌های متعددی به دنبال داشته است و ورزشکاران و مربیان متعددی این اقدام را محکوم کردند.

این اقدام تا حدی خارج از عرف بود که برخی حساب‌های مجازی متعلق به رژیم صهیونیستی هم اقدام این دو بازیکن را تشویق کردند.

ایوب سنگ سفیدی مربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ کشور و بنیان‌گذار رشته رزمی "فایت اسپرت " در این مورد به خبرنگار ما گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را به خاک و خون کشانده است و بر مردم غزه ظلم می‌کند.

وی اظهار داشت: این رژیم سفاک همواره در پی خون‌ریزی است و ما عنوان انسان‌هایی آزاده باید همواره حامی مظلومان باشیم و از هر طریقی باید اعتراض نسبت به جنایات صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان برسانیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی نهاوند افزود: بنده به‌عنوان فردی که سال‌ها مربی و سرمربی تیم ملی بوده‌ام باید بگویم که اسراییل یک رژیم کودک کش است که خون هزاران نفر از بچه و زن و مرد و کودک در فلسطین را ریخته است و رژیم فاسد و جنایتکاری است.

وی ادامه داد: با توجه به این جنایات وقتی ورزشکارانی مانند کریستیانو رونالدو که مسلمان هم نیست اما در مصاحبه خود می‌گوید "سال‌ها حق من را برای اینکه از فلسطین دفاع می‌کنم خورده‌اند " که این حمایت او از فلسطین و جمله او درس بزرگی برای همه ما است.

سنگ سفیدی با محکوم کردن حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان در برابر نماینده رژیم صهیونیستی گفت: ما مسلمانان باید بر اساس روایات و قرآن و بر اساس آموزه‌های دینی همواره پشتیبان و حامی ملت‌های مظلوم باشیم و در مقابل ظالم بایستیم.

مربی تیم ملی هنرهای فردی فدراسیون رزمی کشورمان گفت: با توجه به این موارد که گفته شد اینکه دو فوتبالیست ایرانی در برابر نماینده رژیم صهیونیستی چطور دست به بازی زده‌اند واقعاً جای تعجب دارد.

وی گفت: به رسمیت نشناختن رژیم فاسد و اشغالگر قدس از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی است که همه شهروندان کشورمان باید به این موضوع توجه داشته باشند و افراد شاخص این موضوع را باید رعایت کنند.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور اظهار داشت: امیدوارم دیگر هرگز شاهد این کم‌توجهی‌ها از سوی هیچ‌یک از ورزشکاران ایرانی نباشیم چون این حرکت محکوم است.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی به حدی در بین مردم دنیا منفور است که حتی ورزشکاران مطرح دنیا در رشته‌های مختلف از رویارویی با نماینده این رژیم جعلی خودداری می‌کنند و این ورزشکاران با اقدامات خود از جنایت‌های صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما