تازه های سایت

کد مطلب: 31935
9. مرداد 1396 - 15:26
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از دستگیری 10 توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و در مورد خبر گروگان‌گیری در نهاوند توضیحاتی ارائه کرد.
نهاوند,نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اشاره به خبر " گروگان‌گیری در نهاوند " که در روزهای گذشته در رسانه‌ها منتشر شد؛ توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد و گفت: این موضوع اختلاف خانوادگی بوده است و این حادثه توسط یک زن و شوهر که 10 ماه است به عقد هم درآمده‌اند اتفاق افتاده است.

وی اظهار داشت: در این حادثه براثر بروز اختلافات خانوادگی یک مرد همسر عقد کرده خود را بدون اجازه پدرزنش به کرمانشاه منتقل می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: زن و شوهر هردو نهاوندی هستند و حادثه آدم‌ربایی به آن صورت که مدنظر مردم است اتفاق نیفتاده و این مرد به دلیل اختلاف با پدر زنش اقدام به منتقل کردن همسر عقد کرده خود به کرمانشاه منتقل کرده است.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در نهاوند خبر داد و گفت: در طرح پاک‌سازی مناطق آلوده مأموران موفق شدند 10 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر کنند.

ملکی گفت: پس از دستگیری این افراد 564 گرم مواد مخدر و یک عدد افشانه دفاع شخصی از آن‌ها کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: همچنین مأموران در این طرح یک نفر سارق جیب‌بر را دستگیر و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف و ۲ دستگاه خودرو را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی اظهار داشت: در خصوص متهمین دستگیرشده اقدامات قانونی انجام و در حال رسیدگی قضایی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما