تازه های سایت

کد مطلب: 30700
19. ارديبهشت 1396 - 8:29
ایستگاه راه‌آهن فیروزان نهاوند باوجوداینکه افتتاح‌شده است ولی عملاً نمی‌توان از آن استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور روحانی در همدان ایستگاه راه‌آهن فیروزان نهاوند در حالی افتتاح شد که از فیروزان به سمت کرمانشاه هنوز ریل‌گذاری نشده است و مشخص نیست افتتاح این ایستگاه به چه منظور بوده است.

در بازدیدهای متوالی از این طرح، مسئولان زمان‌های مختلفی را برای بهره‌برداری از ایستگاه راه‌آهن نهاوند اعلام کردند و نوبخت معاون رئیس‌جمهور سال گذشته در بازدید از ایستگاه راه‌آهن فیروزان نهاوند گفته بود قطار در بهار 96 به کرمانشاه می‌رسد ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: کار قطعه راه‌آهن ملایر به شهر فیروزان نهاوند تقریباً به پایان رسیده و تا دهه فجر امسال (سال 95) شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود ولی بااین‌وجود هنوز از سمت فیروزان به کرمانشاه ریل‌گذاری نشده است.

با این تفاسیر مردم نهاوند همچنان برای استفاده از قطار باید منتظر بمانند و نباید به افتتاح ایستگاه قطار فیروزان دل‌خوش باشند چون‌که فیروزان آخرین مسیر قطار است و اگر هم قرار باشد قطاری به نهاوند بیاید باید دارای 2 لوکوموتیوران در جلو و عقب باشد چون از فیروزان به بعد هنوز ریل‌گذاری نشده است.

لازم به ذکر است که راه‌آهن همدان نیز که توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد هنوز به‌طور کامل تکمیل‌نشده است و برای استفاده به حدود 2 ماه زمان نیاز دارد.

هدف از افتتاح ایستگاهی که عملاً مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند در آستانه انتخابات چیست؟

انتهای پیام/

دیدگاه شما