تازه های سایت

کد مطلب: 30499
6. ارديبهشت 1396 - 10:11
بازیکن ایرانی السد تاکید کرد که در قطر تنها برای این تیم بازی می‌کند. او به دنبال قهرمانی با سفید پوشان در جام حذفی است.

به‌ گزارش ‌پایگاه خبری گرو، السد به فینال جام حذفی قطر راه پیدا کرده و شنبه هفته آینده بید به مصاف الجیش برود تا در صورت پیروزی جام قهرمانی را بالای سر برد.

مرتضی پور علی گنجی یکی از بازیکنان تاثیر گذار و خوب السد در فصل جاری بوده است. او در کنار این که در کارهای دفاع امیدوار کننده ظاهر شد چند گل حساس هم در لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند تا نشان دهد که بازیکن تاثیر گذاری برای تیمش است.

ستاره ایرانی السد از آمادگی خود و هم تیمی هایش برای قهرمانی در لیگ قطر سخن به میان آورد. او گفت‌:  کار گروهی شاخصه السد است. به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا جام را بالای سر بریم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد و آماده این دیدار حساس هستیم.

او ادامه‌ داد: بی صبرانه در انتظار شروع بازی فینال هستم. الجیش تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، اما  ما  هم تیم با کیفیتی هستیم و این باعث می شود تا بازی فینال بسیار حساس و تاکتیکی باشد. امیدوارم که بتوانم در این دیدار به تیمم کمک کنم و زمینه را برای پیروزی فراهم کنم.

پور علی گنجی درباره عملکرد السد در لیگ ستارگان قطر گفت: فصل بسیار خوبی برای ما بود. تا آستانه کسب عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان قطر پیش رفتیم. تنها یک باخت داشتیم و در نهایت نایب قهرمان شدیم.

این بازیکن ایرانی در پایان سخنان خود تاکید کرد که در قطر تنها برای السد بازی می‌کند. او گفت‌:  از وضعیت خود در السد راضی هستم. در قطر تنها برای السد بازی می‌کنم  و خوشحالم که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم.

با توجه به این که این بازیکن ایرانی عملکرد بسیار خوبی در السد داشته به احتمال خیلی زیاد قراردادش تمدید خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما