تازه های سایت

کد مطلب: 30415
30. فروردين 1396 - 21:38
بعد از ۹ سال کاپیتان تیم پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابتی‌های لیگ برتر توانست با نتیجه 4 بر صفر پدیده را شکست دهد.

* مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه توانست برای تیمش گلزنی کند به سمت جایگاه ویژه رفت، به سمت علی پروین اشاره کرد و با دستانش را به شکل قلب درست کرد و برای او فرستاد.

* در پایان بازی و در حالی که مسئولان در حال آماده‌سازی جشن قهرمانی بودند سرود قهرمانی سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی پخش شد.

*برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فرزندان خود را به ورزشگاه آزادی آورده‌اند تا در جشن قهرمانی حاضر باشند.

*تعدادی از هوادران پرسپولیس پیراهن بزرگی را با نام هادی نوروزی به اهتزاز در آوردند.

*مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برای اهدای جام به شاگردان برانکو وارد زمین شد. مهدی تاج هم وزیر ورزش را همراهی کرد.

*تعداد بسیار زیادی از تماشاگران با روشن کردن فلش دوربین‌ تلفن‌های همراه خود و فیلم برداری از جشن قهرمانی پرسپولیس فیلم برداری می‌کنند و نمای زیبایی را ایجاد کردند.

*اولین نفر علیرضا بیرانوند بود که با تشویق تماشاگران و به همراه پسر خود روی سکوی قهرمانی آمد. رادوشوویچ، دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس با پرچم کرواسی برای برگزاری جشن قهرمانی روی سکو آمد.

*محمد انصاری، مدافع خوش اخلاق سرخ‌پوشان هنگام ورود به زمین و رفتن به سمت سکو با عکاسان کنار زمین خوش و بش کرد و دست داد.

*محسن مسلمان، بازیکنی که در روزهای اخیر انتقادهایی نسبت به مدل موهایش می‌شد با همان مدل موی منشوری و با انجام حرکات عیبجب و غریب روی سکو رفت.او در حالی که حرکات موزون و هماهنگ با بازیکنان روی سکو انجام میداد به روی سکو رفت. 

*علوان‌زاده با پرچمی روی سکوی قهرمانی رفت که نام شهید مداقع حرم دزفول روی آن نوشته شده بود.

*کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور و حسین ماهینی فرزندان خود را هم در آغوش گرفتند و روی سکوی قهرمانی رفتند.

*علیرضا بیرانوند، سنگربان سرخ‌پوشان هنگامی که روی سکو ایستاده بود تا سایر بازیکنان هم روی سکو بیایند، چند بار پسرش را به طرز خطرناکی به سمت بالا پرتاب کرد.

*اکثر بازیکنان پرسپولیس با تلفن‌های همراه خود در حال عکس‌برداری و فیلم‌برداری از تماشاگران و جشن قهرمانی بودند.

*سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین نفری بود که روی سکو آمد و جام را از دستان وزیر ورزش گرفت و بالای سر برد.

*در حالی که پیش از این گفته می‌شد قرار است هانی نوروزی جام را بالای سر ببرد این اتفاق رخ نداد. هانی نوروزی در ورزشگاه حضور داشت، اما جام قهرمانی را به وی ندادند.

*سروش رفیعی پیراهنی را در دست داشت که روی آن نوشته شده بود شهید ستوان یکم محسن طهماسبی.

* بازیکنان تیم پرسپولیس روی سکو درحالی حرکات موزون انجام می دادندکه فرزند حسین ماهینی به شکل عجیب خواب بود و بازیکنان در کمال تعجب وی را در این حالت مشاهده می کردند. 

* درویش‌وند جام قهرمانی را برداشت و به صورت جداگانه دور افتخار زد.

*محسن مسلمان به همراه طارمی، برانکو و طاهری به سمت تماشاگران رفتند و به شدت تشویق شدند.

*محسن مسلمان با در دست گرفتن میکروفن نقش لیدرها را ایفا کرد.

 

*بازیکنان پرسپولیس با در دست داشتن پرچم بزرگی از پرسولیس سمت تماشاگران رفتند و به تشویق ایسلندی پرداختند.

*در حالى که هانى نوروزی با عمو و پدربزرگش ورزشگاه بود، سرخ‌پوشان برای جشن قهرمانی او را روی سکو نبردند تا قول پرسپولیسی‌ها عملی نشود.با توجه به همین موضوع پدربزرگ و عموی هانی نوروزی از این موضوع ناراحت شدند. 

*هانی نوروزی، پدربزرگش، عمویش و مهرداد کفشگری با دیدن این صحنه‌ها ورزشگاه را ترک کردند. هانی هم که بیشتر از بقیه ناراحت بود یا چشمانی اشک‌بار آزادی را ترک کرد.

*کمال کامیابی‌نیا در پایان جشن قهرمانی تیمش متوجه شد که مدال قهرمانی‌اش را گم کرده است!

* بعد از جشن قهرمانی تعدادی از هواداران وارد زمین شدند و با باقی مانده مراسم عکس سلفی می گرفتند!

*در اواخر جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها، پسرِ علیرضا بیرانوند به دلیل شلوغی و فشار بیش از حد جمعیت زمین خورد و سرش دچار شکستگی شد.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما