تازه های سایت

کد مطلب: 29893
10. اسفند 1395 - 17:29
با حضور مسئولان در زورخانه پوریای ولی نهاوند و با یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو از آتش‌نشانان شهرستان نهاوند قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور کریم حمیدوند فرماندار و روسای ادارات ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره پست و جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند از آتش‌نشانان نهاوند به یاد شهدای فداکار پلاسکو تجلیل شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم که در محل زورخانه ورزشی نهاوند برگزار شد اظهار داشت: آتش‌نشانان ما در حادثه پلاسکو نشان دادند برای نجات جان و مال مردم از هستی خود می‌گذرند.

وی اظهار داشت: مردم قدردان تلاش جامعه آتش‌نشانی هستند و حادثه پلاسکو همدردی مردم را با این پرسنل تلاشگر و فداکار نشان داد.

حمیدوند افزود: آتش‌نشانی شغلی همراه با خطر است و ایثارگری یکی از شاخصه‌های فعالیت در این حرفه است.

وی بابیان اینکه جامعه امروز نیازمند ترویج منش ورزش پهلوانی است، گفت: ورزش پهلوانی ریشه در اعتقادات و باورهای ملی و مذهبی ما دارد.

فرماندار نهاوند از ورزش زورخانه‌ای و باستانی به‌عنوان الگویی در ترویج اخلاق در ورزش یادکرد و افزود: ورزشکاران این رشته باید برای نسل جوان و نوجوان الگوسازی شوند تا مرام و منش آن‌ها سرلوحه کار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی باشد.

وی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان و ورزشکاران باستانی، از زحمات و تلاش‌های علی جوانمردی و رضا مولوی در عرصه موفقیت و سربلندی ورزش نهاوند قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از سه آتش‌نشان نهاوند به نام‌های احمد بحیرایی، عباس بیجنوند و محمدرضا سیاوشی و سه پیشکسوت و ورزشکار هیئت باستانی به نام‌های صمد سیف، نبی اله قیاسی و حبیب رضایی با اهدا گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/12/20/img_8557-590x393.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/photo_2017-03-10_17-24-06.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما