تازه های سایت

کد مطلب: 29880
19. اسفند 1395 - 20:08
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی 32 کلاس درس شامل 11 کلاس درجه یک با امکانات رفاهی کامل و 11 کلاس درس درجه 2 در این شهرستان تجهیز و آماده شده است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در نشست شورای آموزش و پرورش نهاوند گفت: با توجه به احتمال افزایش مسافران به نهاوند علاوه بر 2 مرکز شبانه روزی، خانه معلم با 10 سوئیت مجهز و 2 مرکز دیگر نیز آماده باش هستند که در صورت ضرورت بتوان از آنها استفاده کرد.

وی گفت: البته ستاد اسکان آموزش و پرورش فقط موظف به پذیرش مهمانان فرهنگی هستند اما با توجه به محدودیت هتل و یا مهمانپذیردر نهاوند لذا با مجوز رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان مهمانان غیر فرهنگی نیز در مراکز مورد نظر پذیرش می شوند.
وی گفت: سراب گیان یکی از مناطق گردشگری نهاوند همه ساله مورد بازدید مسافران قرار می گیرد و برای رفاه حال مسافران یک مدرسه در این شهر آماده شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از افزایش مسافران نوروزی در سال گذشته خبر داد و افزود: در نوروز گذشته تعداد خانوارهایی که در این شهرستان حداقل به مدت یک شب اقامت کردند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن 35 درصد افزایش داشته که امسال پیش بینی می شود این روند همچنان ادامه داشته باشد.
فرماندار نهاوند نیز گفت: به منظور پذیرایی از مهمانان نوروزی و معرفی هر چه بهتر چهره این شهر همه دستگاهها با توجه به وظایف ذاتی خود نهایت تلاش را در زمینه های مختلف به عمل آورند تا بتوان سفر خاطره انگیزی را برای آنان به یادگار گذاشت.
کریم حمیدوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می کند افزود: تمامی اداره هایی که دارای مهمان پذیر هستند باید لیست خوابگاههای مورد نظر را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا در صورت لزوم از آنان استفاده شود.
حمیدوند با توجه به موقعیت ممتاز شهرستان نهاوند در خصوص گردشگری طبیعی اظهار کرد: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی شهرستان و پتانسیل های آن است لذا باید چهره خوبی از شهرستان را برای مسافران به نمایش بگذاریم .
شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب کشور یکی از مسیرهای پر تردد است و مسافران زیادی را به سمت خود جلب می کند.
سراب گیان و گاماسیاب و حمام حاج آقا تراب از جمله آثار طبیعی و گردشگری نهاوند است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما