تازه های سایت

کد مطلب: 29536
20. بهمن 1395 - 8:53
استاندار همدان گفت: مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن با حضور پرشور خود جواب لاطائلات و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور جدید امریکا را خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدناصر نیکبخت در مراسم جشن انقلاب در جمع مردم نهاوند گفت: این شهرستان پیشگام مبارزات برعلیه رژیم پهلوی بود و گروه ابوذر در سال‌های اوج خفقان برعلیه ظلم و ستم قیام کردند و باعث افتخار مردم استان و نهاوند شدند.

وی با اشاره به شرایط کشور در رژیم ستم‌شاهی اظهار داشت: در آن زمان سفارت‌خانه‌های کشور بیگانه برای ما تعیین تکلیف می‌کردند و وزرا و مسئولان با اجازه و مشورت آن‌ها تعیین می‌شد.

استاندار همدان افزود: ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ما به پیشرفت در همه عرصه‌ها ادامه می‌دهد و امام خمینی (ره) نیز با عملی کردن شعار ما می‌توانیم زمینه خودکفایی و پیشرفت‌های همه‌جانبه را ایجاد کرد.

وی بیان داشت: آزادی، دین‌محوری و حقوق بشر ازجمله دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که به‌محض پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌ها را برعلیه اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی شروع کردند.

نیکبخت گفت: دشمنان ملت ایران در ابتدا جنگ‌های قومیتی را شروع کردند و سپس با حمایت‌های همه‌جانبه صدام را به جان انقلاب انداختند ولی دفاع جانانه رزمندگان باعث شد که در پایان جنگ 8 ساله یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن نیفتد.

 

1167021

 

وی اظهار داشت: اگر امروز شش کشور قدرتمند دنیا در مقابل ایران قرارگرفته‌اند و حق ما را به رسمیت شناخته‌اند به پشتوانه خون مطهر شهدا و حمایت‌های مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

نیکبخت افزود: بااین‌وجود ولی آمریکایی‌ها همیشه توطئه و دسیسه می‌کنند و درراه اجرای توافقات تأخیر می‌اندازند ولی دنیا به حقانیت ملت ایران پی برده است.

استاندار همدان گفت: آمریکایی در مسیر برجام نیرنگ و خدعه می‌کنند ولی آن‌ها منزوی‌شده‌اند و منزوی‌تر خواهند شد چون دنیا حرف حق ملت ایران را پذیرفته است.

وی بیان داشت: آن‌ها می‌خواستند با تحریم‌های ظالمانه ما را فلج کنند ولی این تحریم‌ها باعث شد ما خودکفا شویم که این خودکفایی با لطف خدا و استقامت مردم به دست آمد.

 

1167022

 

نیکبخت با اشاره به اینکه نباید از دسیسه‌های آمریکایی‌ها غافل شویم، عنوان کرد: دشمنان تا الآن در مقابل ملت ایران شکست‌خورده‌اند و شجاعت رزمندگان ما را در دوران دفاع مقدس دیده‌اند و از این به بعد هم نمی‌توانند کاری بکنند و گزینه‌های آن‌ها به زیر میز رفته است.

استاندار همدان با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا افزود: مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن جواب لاطائلات و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا را با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جمعه خواهند داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات طرح نظام سلامت اشاره کرد و گفت: تا امروز 400 میلیارد تومان از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت به مردم استان همدان اختصاص‌یافته است و پروژه‌های بسیار خوبی به بهره‌برداری رسیده است.

نیکبخت اظهار داشت: این مبلغ صرف ارتقا هتلینگ و بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شده است و میزان پرداختی از جیب مردم کاهش‌یافته است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما