تازه های سایت

کد مطلب: 29098
19. دى 1395 - 8:26
شهردار نهاوند از جمع آوری نخاله های ساختمانی سطح شهر نهاوند خبر داد و افزود: شهروندان نهاوندی برای جمع آوری و پاكسازی هرگونه نخاله در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر جمع آوری نخاله های ساختمانی در معابر اصلی و فرعی به معضل جدی برای این شهر تبدیل شده است،افزود:شهرداری نهاوند اقدام به گشت های متعدد ساختمانی در ساعات مختلف برای جلوگیری از تخلیه هرگونه نخاله در سطح شهر نموده و در صورت مشاهده اقدام به جمع آوری و پاکسازی این نخاله ها از سطح شهر می نماید.

یوسفیان گفت: شهروندان نهاوندی چنانچه هرگونه تخلف در این زمینه را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۷ شهرداری نهاوند تماس گرفته تا شهری عاری از هرگونه نازیبایی داشته باشیم.

شهردار نهاوند افزود: متاسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در برخی زمین های رها شده و برخی معابر در سطح شهر می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب چهره زشت و نازیبایی در این اماکن می شود .

وی با اشاره به اینکه محیط شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شود، افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین های خالی سطح شهر جداً خودداری کنند، زیرا این موضوع آسیب های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد.

شهردار نهاوند تصریح کرد: شهرداری سالیانه هزینه قابل ملاحظه ای را صرف پاکسازی نخاله هایی می کند که  چهره شهری را  زشت می کند که رعایت این مسئله از سوی مردم و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش بینی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که باید در عمران و آبادانی شهر هزینه شود نیز جلوگیری می کند .  

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما