تازه های سایت

کد مطلب: 28573
11. آذر 1395 - 19:16
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از وقف زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع و ارزش ریالی 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور با اشاره به وقف زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: ارزش ریالی این موقوفه جدید 300 میلیون ریال کارشناسی شده است.

وی با بیان اینکه این موقوفه برای ساخت حسینیه در روستای چغاصراحی نهاوند وقف شده است، ادامه داد: این وقف دومین موقوفه ایجاد شده در هفته وقف سال جاری در نهاوند است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه در نخستین روز از هفته وقف نیز واقف خیراندیش فرحناز سراقی یک واحد آپارتمان مسکونی را وقف کرده بود، افزود: این موقوفه با نیت روضه‌خوانی و ترویج فرهنگ قرآن کریم وقف شد.

وی با بیان اینکه موقوفه خانم سراقی به ارزش 700 میلیون ریال است، ادامه داد: این موقوفه در شهرک شهید حیدری شهرستان نهاوند واقع شده است.

حجت‌الاسلام اسدپور وقف را صدقه جاری دانست و ادامه داد: واقفان خیراندیش با ایجاد موقوفات برای پس از مرگ خود نیز باقیات‌الصالحات به جای می‌گذارند.

وی با بیان اینکه اکنون نیاز به موقوفاتی با نیت‌های به‌روز و متناسب با مشکلات جامعه احساس می‌شود، بیان کرد: واقفان خیراندیش می‌توانند به حضور در اداره اوقاف و یا ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» درخصوص نیازهای روز وقف مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما