تازه های سایت

کد مطلب: 28454
3. آذر 1395 - 18:10
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعيه اي به حواشي اخير واكنش نشان داد.

 پس از ديدار استقلال تهران و صباي قم، مسايل مختلفي به ميان آمد كه باشگاه استقلال براي حفظ احترام اهالي فوتبال كه همواره بر خود واجب دانسته، سكوت را ترجيح داد و مقابل حواشي ناعادلانه سكوت كرد اما مطالبي كه در يك برنامه تلويزيوني عنوان شد، آن قدر تاسف برانگيز بود كه ديگر سكوت جايز نيست.

متاسفانه آقاي علي ضيا مجري اين برنامه از حواشي خود ساخته فصل گذشته درس نگرفته و فراموش كرده ناچار به عذر خواهي رسمي از جناب آقاي مظلومي، سرمربي وقت تيم استقلال شد. ايشان در برنامه اخير خود، به چانه زني با كارشناس داوري در مورد پنالتي مهار شده توسط سيد مهدي رحمتي و صحبت هاي داور مسابقه با كاپيتان آبي پوشان مي پردازد! جالب اينجاست، او با وجود اقرار به اين كه هيچ سررشته اي از فوتبال ندارد، اقدام به لب خواني كرده! و ادعايي پوچ و واهي را روي آنتن تلويزيون مطرح مي كند كه اين روزها در برخي صفحات بي در و پيكر مجازي ديده مي شود.

با به كارگيري حداقل انديشه و تفكر، واهي و پوچ بودن چنين مطالب بي ارزشي مشخص مي شود و متاسفانه آقاي ضيا با صحبت ها، لب خواني و خنده هاي خود به باشگاه استقلال، هواداران ميليوني و جامعه داوري توهين مي كند.

باشگاه استقلال ايران همواره با صدا و سيما، در مسير سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران حركت مي كند اما از حق خود و هوادارانش در قبال توهين ها و توهين اخير در رسانه ملي نمي گذرد. باشگاه استقلال به زودي اعتراض رسمي و مكتوب خود را به رياست محترم حراست سازمان صدا و سيما اعلام و به آقاي علي ضيا به صورت رسمي اخطار مي كند در صورت تكرار حاشيه سازي و جو سازي هاي چند باره ايشان براي استقلال و هوادارانش، حقوق خود را از طريق قانوني پيگيري خواهد كرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما