تازه های سایت

کد مطلب: 28279
21. آبان 1395 - 14:33
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختر فوتبالیست نهاوندی به‌عنوان تنها نماینده استان همدان به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال ایران دعوت شد.

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان از فردا در کمپ تیم‌های ملی فوتبال شروع می‌شود.

وی اظهار داشت: خانم هانیه ملک دختر فوتبالیست نهاوندی به‌عنوان افتخار فوتبال نهاوند در این اردو حضور خواهد داشت و زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: این اردو به مدت 3 روز در تهران برگزار می‌شود و خانم هانیه ملک به‌عنوان تنها نماینده استان همدان در این اردو حضور خواهد یافت.

روزبه در بخش دیگری از این گفت و گو با رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال استان همدان اشاره کرد و گفت: تیم گرین کشاورز نهاوند خوشبختانه در این دوره از مسابقات هم‌اکنون در صدر جدول قرار دارد و امیدواریم که به مقام قهرمانی دست یابد.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال گرین کشاورز در این هفته موفق شد تیم رادمردان سامن را در این شهر با نتیجه 3 بر 1 مغلوب کرد تا همچنان در صدر جدول لیگ یک استان پیشتازی کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند همچنین به موفقیت داور بانوی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: خانم بهاره سیفی نهاوندی داور خوش آتیه شهرستان نهاوند امسال موفق شد در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور به‌عنوان کمک‌داور اول قضاوت کند.

وی بیان داشت: خانم سیفی نشان داد که جامعه ورزشی بانوان نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف ورزشی است و می‌تواند برای نهاوند و استان افتخارآفرین باشد.

روزبه گفت: این بانوی نهاوندی در این هفته به‌عنوان کمک‌داور اول بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و قشقایی شیراز از سری مسابقات لیگ برتر بانوان کشور با عنوان جام کوثر انتخاب شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما